Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلندری مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تاکنون ۴۶۰ واحد انبار و مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع مدیریت انبار‌های این شهرستان ثبت شده که اقلام موجود در آن به صورت مستمر رصد می‌شود.

او افزود: طرح سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا برای تکالیف قانونی مواد ۲۳ الی ۲۷ آیین نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سال ۹۵ اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین ۱۶۹ قلم کالای اساسی مشمول سامانه اعلام موجودی دارد.

قلندری با اعلام اینکه ۸۲۷ واحد از طریق لینک ثبت شده ادارات و وزارت خانه‌ها در سامانه بوده افزود: تمام متولیان و متصدیان انبارها، سردخانه ها، مراکز نگهداری کالا، واحد‌های صنعتی، معدنی، صنفی، کشاورزی و مراکزعمده فروشی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند با مراجعه به سامانه جامع مدیریت انبارها، واحد خود را ثبت کنند.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد عنوان کرد: اگر انبار یا مرکز نگهداری کالا در این سامانه ثبت نشود به عنوان قاچاق کالا محسوب و اگر کالاهی موجود در آن انبار و یا مرکز نگهداری جزو لیست کالا‌های احتکاری باشد به عنوان احتکار کالا محسوب خواهد شد.

قلندری تصریح کرد: ثبت کالا‌های ورودی و خروجی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع مدیریت انبار‌ها باید بصورت بر خط و روز آمد باشد؛ و موجودی انبار در حین بازرسی نباید مغایرتی با موجودی ثبت شده در سامانه داشته باشد.

انتهای پیام/ س خ 

ثبت کالا‌های ورودی و خروجی در سامانه جامع انبار‌ها

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجارت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران