Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم کریم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۴۴ فروند شناور صیادی کیلکا گیر مازندران از ابتدای امسال تا پایان مردادماه حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن ماهی کیلکا را صید و روانه بازار مصرف کردند.
او افزود: سرانه صید هر شناور در این مدت ۶۲ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال تغییری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم زاده ارزش اقتصادی این میزان صید را حدود ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دراین زمینه ما شاهد افزایش بیش از ۲۶۰ درصدی درآمد صیادان هستیم.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران افزود: میزان صید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲ درصدی داشته است.
او علت کاهش صید را تغییرات شرایط آب و هوایی هنگام عملیات صیادی در طول شب و کولاکی شدن دریا و ایجاد جریانات نامناسب بیان کرد.
کریم زاده افزود: صیادان آگاه کیلکا گیر استان به منظور حفظ ذخایر و در راستای صید مسئولانه، حدودا دو ماه امسال از صید خوداری کردند که باید از آینده نگری این جامعه برای حفظ ذخایر برای نسل‌های آینده قدردانی کرد.
انتهای پیام/ س صید ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن ماهی کیلکا تا پایان مرداد در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل

به گزارش تابناک، بنابر  اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در  این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه ‌گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

 

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد