Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@00:23:37 GMT

واکنش کارشناس داوری به اعتراض باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۴۷۲

واکنش کارشناس داوری به اعتراض باشگاه استقلال

به گزارش وانانیوز، 

حیدر سلیمانی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت محمدرضا اکبریان بعد از بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در مورد گل دوم استقلال که مرتضی تبریزی به ثمر رساند باید بگویم آن صحنه خطا بود چون تبریزی هم با دست و هم با پا روی مدافع حریف مرتکب خطا شد و قضاوت اکبریان در آن صحنه درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص صحنه اخراج فرشید اسماعیلی نیز گفت: من اظهارنظر برخی از دوستان در رسانه‌ها را دیدم که مدعی شدند کارت زرد دوم برای اسماعیلی درست نبوده، اما اعتقاد من این است اگر ضربه کمی بالاتر به مچ پای مدافع می‌خورد، خطای اسماعیلی حتی اخراج مستقیم هم داشت، چون این بازیکن اصلاً به توپ نرسید و از پشت به قصد ضربه زدن آمد و کارت زرد دومی که داور به او داد کاملاً درست بود. 

کارشناس داوری در خصوص صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقدند روی دیاباته پنالتی صورت گرفته است، گفت: ابتدا بگویم من دیشب در اظهارنظری گفتم که این صحنه پنالتی نبوده است، اما الان صحبتم را اصلاح می‌کنم چون بعد از اظهارات پیاپی در مورد این صحنه، مجدداً چندین بار آن را بررسی کردم، حتی در این زمینه با آقای اکبریان داور بازی تماس گرفتم و ظاهرا مدافع حریف در دقیقه 24 مهاجم استقلال را روی خط گرفته و اکبریان هم معتقد بود که خیلی زود او را رها کرده است، اما حتی اگر این صحنه روی خط اتفاق افتاده باشد، پنالتی کاملاً درست است و داور باید آن را اعلام می‌کرد. 

وی افزود: من در ابتدا از صحنه‌ای که حرکت دو بازیکن را دیدم فکر کردم خطا نبوده، اما بعد از اینکه خود آقای اکبریان هم اشاره کرد مدافع حریف بازیکن استقلال را گرفته و رها کرده باید بگویم این صحنه پنالتی بوده و تنها اشتباه داور در مسابقه دیشب همین عدم پنالتی به سود استقلال بوده است. 

وی در خصوص اینکه استقلالی‌ها اعتقاد دارند داوری‌ها این هفته‌ها به ضرر آنها بوده است، گفت: من نمی‌توانم اینگونه به مسائل نگاه کنم. در لیگ گذشته 22 پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد، الان هم ممکن است استقلال متضرر شده باشد، ولی با جار و جنجال نمی‌شود کاری پیش برد، چون اتفاقا داوران دچار استرس شده و در بازی‌های بعد ممکن است دوباره اشتباه کنند. من می‌گویم باید چند هفته بگذرد تا بعدا بگوییم کدام تیم‌ها سود یا ضرر کرده‌اند. الان هم می‌گویم در بازی شب گذشته یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد و ظاهرا چون اکبریان عمود به آن صحنه بوده نتوانسته آن را درست تشخیص بدهد. اجازه بدهید چند هفته از لیگ بگذرد و صحنه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد، بعد در مورد سود یا ضرر تیم‌ها می‌شود راحت صحبت کرد. 

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است