Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین غفاری مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران مازندران، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و اندیشه ژرف امام راحل در سال 75 به صورت مدون و با شکل جدید و مشخصی تاسیس و تا کنون که 23 سال از عمر با برکت آن سپری شده دارای پیشرفت محسوسی بوده که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک پدیده عظیم و مبارک یاد ;کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بسیار خوبی برای تعمیق‌بخشی امور دینی در جامعه دارند، افزود: در حال حاضر بیش از 500 مدرسه علمیه خواهران با استعداد یک دانشگاه در اقصی نقاط کشور وجود دارد که در مقطع سطح دو(کارشناسی)، سه(کارشناسی ارشد) و چهار( دکترا) در حال فعالیت هستند.
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، تصریح کرد: تأسیس حوزههای علمیه خواهران یکی از مهمترین فرصتهای ایجاد شده بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند بوده که فرصت مناسبی را برای حضور خواهران در عرصه‌های مختلف علمی و دانشگاهی فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه، حوزه علمیه خواهران مازندان در سه مقطع تحصیلی سطح دو، سه و چهار، فعال است، افزود: خواهران طلبه نباید تنها به اتمام سطح دو اکتفا کنند، بلکه با اعتماد به نفس، جدیت و برنامه‌ریزی دقیق همت کنند تا پس از فراگیری علوم دینی، به نظریه‌پردازی و اصلاح بسیاری از امور و رفتار در جامعه گام بردارند.
غفاری با بیان اینکه، امروز، علاوه بر جامعه و مردم کشور، جامعه جهانی نیز مخاطب حوزه علمیه هستند، گفت: در حال حاضر رسالت حوزه علمیه خواهران بیش از گذشته سنگین‌تر شده و لازم است در جهت اثرگذاری بیشتر در جامعه جهانی تلاش مضاعف کنند.

نام‌نویسی 500 طلبه در مدارس علمیه خواهران مازندران
وی افزود: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای 22 مدرسه علمیه با بیش از 5 هزار طلبه در سطوح دو، سه و چهار فعال است و در سال جاری بیش از ۵۰۰ نفر برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان نام‌نویسی کردند.
این مدرس حوزه اظهار کرد: حوزه علمیه تعطیلی ندارد چرا که تکلیف تعطیل‌بردار نیست و ما مکلف به ادای تکلیف و مأمور به ابلاغ تکلیف و مبلغ، مروج و مدافع دین مبین اسلام هستیم.
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، بیان کرد: هیچ چیز نمی‌تواند مانع انجام فعالیت و تکلیف حوزویان شود و همچنان پای رکاب ولی زمان‌ و رهبر معظم انقلاب این علمدار نظام و ابوالفضل زمان، در راستای تبیین گام دوم انقلاب مردانه ایستاده‌ایم و زینب‌گونه تبلیغ انقلاب می‌کنیم تا خواب راحت را از چشم دشمنانمان برباییم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام غفاری حوزه علمیه خواهران تبلیغ دین جامعه جهانی نام نویسی آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود