Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@08:07:11 GMT

لورکوزن،‌ دوپینگ دورتموندی‌ها قبل از دوئل با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۸۳۴

لورکوزن،‌ دوپینگ دورتموندی‌ها قبل از دوئل با بارسلونا

به گزارش وانانیوز، 

در فاصله یک روز تا انجام مسابقه بورسیادورتموند – بارسلونا در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک، روزنامه رورناخریشتن گزارشی در مورد تیم آلمانی منتشرکرد.

این نشریه نوشت بعد از شکست مقابل اونیون برلین، در هفته سوم رقابت‌های بوندس‌لیگا، وقفه 2 هفته‌ای به خاطر برگزاری مسابقات ملی رخ داد که به سود دورتموندی‌ها تمام شد زیرا از نظر روحی سیاه و زردپوشان موفق شدند از آن فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی کادر فنی تیم فرصت یافت تا از نظر جسمانی و تاکتیکی روی بازی تیم کار کند که نتیجه‌اش برد 4 بر صفر شنبه مقابل بایرلورکوزن بود.

به باور گزارشگر این نشریه آلمانی‌، کسب چنین بردی پرگل به وستفالنی‌ها برای رویارویی با بارسلونا یعنی حریف فرداشب، کمک شایانی می‌کند.

نویسنده این نشریه از این برد به عنوان دوپینگ روحی دورتموند برای نبرد با بارسا نام برد.

مصاف دو تیم ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر