Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین وعده انتخاباتی خود برای نخستین بار خبر از الحاق مناطق یهودی نشین الخلیل به اراضی اشغالی را داد.

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو اسرائیل اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی این رژیم شهرک‌ها و مناطق یهودی نشین در الخلیل را به اراضی اشغالی الحاق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو اخیراً و هنگام سفر به الخلیل نیز گفته بود که این شهر خالی از یهودیان نخواهد شد و آنها (صهیونیست‌ها) تا ابد در آنجا خواهن ماند.

انتخابات کنست اسرائیل قرار است که فردا (سه‌شنبه) برگزار شود و این اظهارات نتانیاهو آخرین تلاش وی و حامیانش برای کسب بیشترین تعداد ممکن آراء اردوگاه راست این رژیم به شمار می‌رود.

پیش از نتانیاهو نیز یولی ادلشتاین، رئیس کنست و عضو حزب حاکم لیکود خواستار الحاق شهر الخلیل به اراضی اشغالی و تبدیل آن به یک شهر "کاملا اسرائیلی" شده بود.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.   طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.   از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • چگونه «وعده صادق» جَو اعتراضات دانشگاهی آمریکا برای غزه را تغییر داد؟
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند