Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از صدور مجوز ساخت 6 مدرسه و آمفی‌تئاتر در شهرک‌های نفتی سرخس خبرداد و گفت: افزایش رضایت شغلی کارکنان، اولویت نخست این شرکت در حوزه منابع انسانی است.
زهرا کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود: در ماه‌های گذشته، شناسایی و طبقه‌بندی مشکلات و دغدغه‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق را در دستور کار قرار دادیم و بر مبنای آن، برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده برای کاهش دغدغه‌های کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکار در چارچوب قوانین و مقررات وزارت نفت، اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی، بیشترین نارضایتی‌ها از تبعیض ناشی می‌شود و ما سعی کرده‌ایم در حد امکان در مسیر کاهش تبعیض گام برداریم.
کشوری گفت: امسال برای نخستین بار امکان بازدید خانواده‌های کارکنان از منطقه عملیاتی خانگیران فراهم شد و همچنین از ابتدای سال تا کنون، پنج اردوی سلامت‌محور در این شرکت برگزار شده است.
وی با اشار به صدور مجوز ساخت 6 مدرسه و آمفی‌تئاتر در دو شهرک مسکونی نفت در سرخس، گفت: ارتباط مستمر با خانواده‌های کارکنان و تلاش برای رفع مشکلات شهرک‌های مسکونی از دیگر اولویت‌های کاری مدیریت منابع انسانی این شرکت به شمار می‌رود.
کشوری بر ضرورت رسیدگی به دغدغه‌های نیروهای انسانی به ویژه کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی تاکید و ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند به اهداف خود در زمینه افزایش رضایتمندی کارکنان دست یابد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به عنوان یکی از سه شرکت تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، افزون بر تامین نیاز نیروگاه نکا و پتروشیمی بجنورد، گاز مورد نیاز استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از سمنان را تامین می‌کند. ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در مشهد مستقر است و عمده گاز این شرکت از میدان خانگیران برداشت می‌شود.
در مجموع حدود 1200 نفر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در حال فعالیت هستند و با توجه به فعالیت ستاد این شرکت در مشهد و تمرکز فعالیت‌های اقماری در میدان‌های گازی خانگیران و گنبدلی، غالب خانواده‌ها در شهرهای مشهد و سرخس سکونت دارند که در شهرستان سرخس، شهرک نفت شهید تندگویان و شهرک نفت شهید باهنر برای سکونت کارکنان شرکت در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن

صنعت نفت و گاز نقشی محوری در اقتصاد ایران ایفا می کند و به عنوان منبع اصلی انرژی و سوخت برای بخش های مختلف عمل می کند. با این حال، در سال‌های اخیر، این صنعت دستخوش دگرگونی قابل‌توجهی به سمت دانش محور شدن بوده است. این تغییر به سمت شیوه‌ها و فن‌آوری‌های مبتنی بر دانش به دلیل نیاز به بهبود کارایی، کاهش هزینه‌ها، به حداقل رساندن هدررفت انرژی و افزایش رقابت کلی انجام شده است.

یکی از حوزه های کلیدی که صنعت نفت و گاز به کارگیری شرکت های دانش بنیان است. این شرکت ها که در توسعه فناوری ها و راه حل های نوآورانه تخصص دارند، در خط مقدم رشد بهره وری، کاهش اتلاف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن گازهای مرتبط در فرآیندهای تولید و توزیع بوده اند.

در ایران، صنعت نفت و گاز نقش پیشرو در استفاده از شرکت های دانش بنیان برای پیشبرد رشد اقتصادی را بر عهده گرفته است. ایران با بیش از 650 شرکت دانش بنیان فعال در بخش نفت، فناوری و نوآوری را با موفقیت در عملیات نفت و گاز خود ادغام کرده است. این شرکت ها نقش مهمی در افزایش بهره وری، بهینه سازی فرآیندها و توسعه راه حل های پایدار برای صنعت داشته اند.

همچنین رویکرد فعال دولت ایران به ویژه دولت سیزدهم در تمرکز بر توسعه میادین گازی کشور در رشد و نوآوری در بخش نفت و گاز موثر بوده است. ایران با اولویت‌بندی جمع‌آوری و استفاده از گازهای مشعل، نه تنها تولید گاز خود را افزایش داده، بلکه در بازار جهانی گاز نیز پیشتاز است. دستاوردهای این کشور در تولید گاز از میانگین نرخ رشد سایر کشورهای تولیدکننده گاز پیشی گرفته است و رتبه برتر را در مجموعه گازهای مشعل در میان کشورهای عضو مجمع صادرکننده گاز کسب کرده است.

ادغام شیوه‌های مبتنی بر دانش در صنعت نفت و گاز، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا فناوری‌های پیشرفته را اتخاذ کنند، کارایی عملیاتی را بهبود بخشند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش دهند. با بهره گیری از تخصص و راه حل های نوآورانه ارائه شده توسط شرکت های دانش بنیان، این صنعت توانسته است بر چالش ها غلبه کند، بهره وری را افزایش دهد و رشد پایدار را هدایت کند.

علاوه بر این، تغییر به سمت رویکرد دانش محور در صنعت نفت و گاز فرصت های جدیدی را برای همکاری، تحقیق و توسعه باز کرده است. با تقویت مشارکت بین بازیگران صنعت، دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان، این صنعت توانسته است به نوآوری سرعت بخشد، مهارت ها را افزایش دهد و فرهنگ یادگیری و بهبود مستمر را تقویت کند.

در نتیجه، گذار صنعت نفت و گاز به سمت دانش محور شدن نشان دهنده نقطه عطف مهمی در تکامل آن است. با پذیرش فناوری، نوآوری و تخصص ارائه شده توسط شرکت های دانش بنیان، این صنعت توانسته است بهره وری را افزایش دهد، اثرات زیست محیطی را کاهش دهد و رشد پایدار را هدایت کند. ادغام شیوه های مبتنی بر دانش نه تنها صنعت را به سمت کارایی و رقابت بیشتر سوق داده است، بلکه آن را به عنوان یک بازیگر کلیدی در چشم انداز انرژی جهانی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان