Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@03:06:52 GMT

قانون ۹۰ به ۱۰ در بازی استقلال و پرسپولیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۶۶۹

قانون ۹۰ به ۱۰ در بازی استقلال و پرسپولیس قطعی شد

پیش از ظهر امروز نشستی بین امیرحسین فتحی، محمد حسن انصاری فرد، حیدر بهاروند، سعید فتاحی و کریمی رئیس شرکت توسعه و تجهیز در سازمان لیگ برگزار شد و طی آن مقرر گردید قانون ۹۰ به ۱۰ برای حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس در مسابقه رفت دو تیم اجرایی شود.

به گزارش فارس، در این نشست مقرر شد باشگاه استقلال سامانه‌ای را فراهم کنند که بتواند طی ۲۴ ساعت آینده برای بلیت‌فروشی هوادارانش در این سامانه شرایط را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این سامانه فقط هواداران تیم استقلال ثبت‌نام کنند که آن‌ها بتوانند ۹۰ درصد ورزشگاه آزادی را در بازی روز یکشنبه آینده دو تیم در اختیار داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد تا رایزنی‌های لازم انجام شود و رئیس شرکت توسعه و تجهیز نیز این وعده را داد تا تمام شرایط را برای اجرایی شدن قانون ۹۰ به ۱۰ در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بدهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دربی تهران پرسپولیس و استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!