Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دومین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش «هیئت‌های فعال در عرصه اربعین» با محوریت اربعین و تمدن نوین اسلامی و غرفه‌های فرهنگی نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین ۲» توسط جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود.
دومین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش هیئت‌های فعال در عرصه اربعین با محوریت اربعین و تمدن نوین اسلامی به همت جامعه ایمانی مشعر و با همکاری مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با هدف ایجاد هماهنگی‌های لازم بین نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه اربعین و فعالان این عرصه و همچنین پیگیری اهداف مشترک و همسو جهت فرهنگ‌سازی در این امر طی روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه، در شبستان کربلا واقع در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، دومین گردهمایی فعالان اربعین یک محوریت اصلی به‌نام اربعین و تمدن نوین اسلامی و هشت محور فرعی دارد که به مباحث و جنبه‌های مختلف اربعین پرداخته است.
همچنین در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین ۲» در قم برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه، عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین است.
غرفه‌های فرهنگی نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین ۲» شامل معرفی موکب‌های خارجی و اقدامات انجام شده در سال‌های قبل و در مسیر پیاده‌روی اربعین، پاسخگویی به شبهات، معرفی بچه‌های گروه امانتداری در نجف، برگزاری کتابخوانی، معرفی طرح‌های نائب الشهید و شهدای راه کربلا می‌شود.
همچنین بخش رفاهی این نمایشگاه شامل غرفه‌های ایرانسل، همراه اول و سیم‌کارت‌های عراقی، معرفی طرح‌های اربعین، فروش کفش و کوله پشتی، مشاوره و بسته‌های اربعین است. در فروشگاه فرهنگی این نمایشگاه، فروش چای هیئت، کفش، محصولات فرهنگی، کتیبه و پرچم و نوشت‌افزار‌های اسلامی - ایرانی، چوب‌های پرچم آنتن و دسته سلفی ارائه می‌شود.
این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه، از ساعت ۱۷ تا یک بامداد در شبستان امام هادی(ع) واقع در ورودی درب یک مسجد مقدس جمکران، شبستان امام‌هادی (ع) میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه جامعه ایمانی مشعر اربعین نیازمندی های اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود