Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه النهار لبنان از فعالیت زنان داعش در اردوگاه الهول در شرق استان حسکه سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه النهار لبنان نوشت: کارشناسان امور تروریستی هشدار می‌دهند که ممکن است اردوگاه الهول نقطه آغاز جدیدی برای داعش باشد. زنان داعش اقدامات خصمانه‌ای انجام می‌دهند طوری که یکی از آن‌ها یکی از سربازان نیروهای آسایش را زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه نوشت: زنان نیروهای داعش و زنانی که افکار رادیکالی دارند، در داخل اردوگاه به دور از بقیه زنان آواره زندگی می‌کنند. زنانی که نقش مهمی در آغاز سیطره داعش بر مناطق وسیع در الحسبه و "کتیبه الخنساء" ایفا می‌کردند در حال حاضر مشغول تربیت نسلی از کودکان هستند که با افکار داعش بزرگ می‌شوند. یکی از نمودهای این مسئله بالا بردن پرچم داعش توسط گروهی از کودکان در مرکز اردوگاه است.

نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) همواره از کشورهای غربی خواسته‌اند که این تروریست‌ها را به کشورهایشان بازگردانند اما آن‌ها توجهی نمی‌کنند و برخی از این کشور تابعیت این تروریست‌ها را لغو کرده‌اند.

عبدالکریم عمر، رئیس مشترک دفتر روابط خارجه در اداره خودمختار کردها خواهان تأسیس دادگاه ویژه در شمال شرق سوریه برای محاکمه تروریست‌ها شده است، اما این مسئله احتمالا قبل از رسیدن به حل سیاسی در سوریه آسان نخواهد بود.

بر اساس آمار روزنامه گاردین تعداد بازداشت‌شدگان در اردوگاه الهول به ۵۰ هزار تن می‌رسد که بیشترشان زن و کودک هستند.

در این اردوگاه ۱۳۰۰ کودک از تابعیت‌های اروپایی هستند که بیشترشان عضو داعش می‌باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد