Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:03:32 GMT

سومین جشنواره ملی جهادگران در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۰۰۸۲

سومین جشنواره ملی جهادگران در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری ظهر دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه از برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران خبر داد و افزود:  این جشنواره با هدف شناخت ایده های برتر در حوزه جهادی برگزار می شود.

وی جمع آوری، انتشار و حمایت از ایده ها و تجربیات موفق و ویژه در خصوص محرومیت زدایی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد و افزود: استعدادیابی و تقدیر از الگوهای موفق در بین فعالان حرکت های جهادی و محرومیت زدایی و  احصا و اولویت بندی مشکلات روستاها از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است‌

بنا به گفته هنری شبکه سازی، آموزش تخصصی و انتقال تجربه بین گروه‌های جهادی شاخص، ترویج و فرهنگ سازی روحیه و فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی بین مخاطبین عمومی  و تقدیر از حامیان و خیرین حوزه محرومیت زدایی و خانواده شهدای خدمت‌رسانی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محور های جشنواره بیان کرد:  جهادگران، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی می توانند آثار خود را ️بخش تخصصی با موضوع پیشرفت و حل مسائل مناطق محروم در قالب طرح، ایده و تجربه  ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: فعالیت جهادی در مناطق محروم در قالب عکس، مستند و نماهنگ هم از محورهای بخش هنری جشنواره است. 

هنری با بیان اینکه علاقه مندان می توانند تا  ۳۰  آبان ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند، گفت: ارسال آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی festival.jahadgaran.org امکان پذیر  است.

وی دهم دی ماه سال جاری را آخرین مهلت ثبت نام در اختتامیه جشنواره دانست و گفت: این اختتامیه بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری در حوزه محرومیت زدایی و با هدف تجلیل از برگزیدگان و نفرات برتر جشنواره ملی جهادگران برگزار می شود.

کد خبر 4719965

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیرجند ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیر برگزاری کنگره شهدا، این کنگره را مهمترین راه خنثی سازی تهدیدات دشمنان در محیط های دانشگاهی دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند؛ باید شهدا را به عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: مشق مشاوره پیش از ورود به بازار کار/ فارغ‌التحصیلان واحد تهران شمال به مراجعان خدمات روانشناسی ارائه می‌دهند

محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.

دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد های استان اشاره و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به ‌کتاب شده است.

آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

وی گفت:تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است و این یکی از دستاوردهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست گذاری و کمیته های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228567 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی