Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف بهارلو بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مرحله اول ( انتقالات عادی ) و آغاز فرایند ثبت نام متقاضیان نقل و انتقالات از ابتدای اسفند ماه سال ۹۷ ، در سامانه enteghal.medu.ir گفت: این فرایند تا تا پایان اردیبهشت ۹۸ ادامه داشت که در این مرحله بالغ بر ۴ هزار نفر از فرهنگیان محترم این استان ، درخواست انتقال به شهر تهران و سایر استان ها را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده ، با تعداد حدود ۸۱۰ نفر از آنان موافقت به عمل آمد که تعداد ۷۰۰ نفر انتقال موقت سال قبل بوده که با تمدید انتقال آنان برای یکسال دیگر موافقت شد.
این مقام مسئول با اشاره به درخواست انتقال داخل استانی چیزی حدود ۶۰۰ نفر از فرهنگیان در مرحله نخست اظهار داشت: به دلایل شرایط مورد نیاز مناطق ۲۱ گانه شهرستان های استان تهران تنها با انتقال ۵۰ نفر از این عزیزان موافقت شد.

بهارلو با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ایجاد شرایط مساعد جهت تدریس همکاران محترم فرهنگی در استان از جمله دغدغه های جدی ماست که متاسفانه بدلیل کمبودهای موجود با مشکلات جدی مواجه می باشیم .

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با اشاره به زمان نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی وزارت متبوع ،امکان ثبت درخواست برای متقاضیان نقل و انتقالات اضطراری از تاریخ ۱۲/۰۶/۱۳۹۸ در سامانه enteghal.medu.ir فراهم و نتایج بررسی درخواست ها در ۲۸ شهریور ماه اعلام می گردد.

گفتنی است، افرادی که مناطق محل خدمت با انتقال آنان موافقت ننموده اند در تاریخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۸ از طریق سامانه مذکور به آنان اعلام گردید و درخواست سایر افراد در حال بررسی است.

 

کد خبر 4720128

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم

طرفداری | تابستانی کم‌سابقه در انتظار فوتبال اروپا خواهد بود؛ فصلی مملو از نقل و انتقالات روی نیمکت تیم‌های بزرگ که شاید حرارتش بیشتر از دمای هوا در گرم‌ترین روزهای سال باشد.

یورگن کلوپ بعد از 9 سال لیورپول را ترک می‌کند. البته مسئولان باشگاه انگلیسی به سرعت جانشین او را انتخاب کرده‌اند، ولی تجربه ترسناک اریک تن هاخ روی نیمکت منچستر یونایتد، هواداران لیورپول را به مربی هلندی جدیدشان بدبین کرده است. هم یونایتد و هم چلسی، فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشتند و احتمال دارد هر دو باشگاه بعد از صرف هزینه‌های هنگفت در بازار نقل و انتقالات، نیمکت‌هایشان را نیز تغییر دهند.

بایرن مونیخ بعد از به تاراج رفتن تاج و تخت 11 ساله، تصمیم گرفته مربی بزرگی برای جانشینی توماس توخل پیدا کند، اما گزینه‌های مطلوب زیادی در دسترس باواریایی‌ها نیستند. یوونتوس، میلان و ناپولی هم که در تمام طول فصل شاهد درخشش اینتر بودند، می‌خواهند با تغییر مربی به اوج و روزهای خوش قهرمانی بازگردند. سرنوشت کارلو آنچلوتی و ژاوی در رئال مادرید و بارسلونا؛ آیا لالیگا هم شاهد نقل و انتقالات مهمی روی نیمکت‌ها خواهد بود؟

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»