Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی دهستان "عنافچه" در آرزوی یک پل ثابت و بی‌خطر برای تردد به شهرستان ملاثانی مانده‌اند و مسئولین همچنان وعده می‌دهند. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دهستان عنافچه در بخش مرکزی شهرستان باوی قرار دارد و رودخانه کارون از بین آن عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پل شناوری که ارتش برای تردد این دهستان به شهر ملاثانی احداث کرده  با مشکلات متعدد مواجه شده است تا جایی که اهالی دهستان عنافچه امروز صبح در اعتراض به این مشکلات دست به تجمع مقابل فرمانداری شهرستان باوی زدند.

این پل تنها راه ارتباطی اهالی دهستان با شهرستان باوی است و با مسدود شدن آن مردم ناچار به تردد با قایق  کرایه‌ای هستند، تا بازگشایی مدارس چیزی نمانده اما نبود پل ارتباطی مشکلاتی را برای دانش آموزان و معلمان این دهستان در پی خواهد داشت.

این در حالی است که حدود دو سال قبل استاندار خوزستان در سفری که به ملاثانی داشت وعده احداث پل ثابتی در این منطقه را داده بود که تاکنون خبری از عملیاتی شدن آن نبوده.

علی‌بن نصر اله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای اهالی دهستان به علت تخریب پل شناور عنافچه اظهار داشت:در این منطقه 34 روستا با جمعیت12 هزار نفر وجود دارد که راه ارتباطی آن‌ها با شهرستان ملاثانی از طریق این پل است.

خیران بازاری تهرانی هزینه ساخت و تعمیر بیش از 400واحد مسکونی در روستاهای حمیدیه را تامین می‌کنندطرح اشتغال زنان روستایی در استان مرکزی اجرا می‌شودموافقت شورای عالی اداری با کلیات یکپارچه‌شدن آب‌وفاضلاب شهری و روستایی

وی افزود: با تخریب این پل امکان تردد از اهالی صلب شده و روی وضعیت درمانی،آموزشی و معیشتی اهالی تأثیر داشته است.

او که مدیر مدرسه است در این باره گفت: قبل از سیل پل شناور به دلیل مشکلاتی به مدت 3الی4ماه مسدود بود که بعد از سیل نیز کاملاً غیرقابل استفاده شد، قبل از عید فطر حدود 2ماهی این پل مجدد نصب شد اما بازهم مسدود شد.

 بن نصر اله بابیان این‌که بعد از تجمع اهالی فرماندار وعده احداث پل ثابت را دادند ادامه داد: در حال حاضر پل کاملاً برداشته‌شده و به اهالی گفتند که برای تعمیرات جمع‌آوری‌شده است.

وی عنوان کرد: فرمانداری به ما گفت که این پل در اختیار ارتش است و فرمانداری مسئولیتی ندارد ، ارتش باید همکاری کند و پل را تحویل دهد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال‌های رخ داده پیرامون بازی برگزار نشده استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد این مسابقه داد و در ادامه نیز حکمی علیه استقلال خوزستان، به عنوان بهره بردار استادیوم غدیر صادر گردید.

در واقع در این حکم اعلام شده بود که استقلال خوزستان در عدم برگزاری این مسابقه مقصر تشخیص داده شده و آبی پوشان باید جریمه سنگین 350 میلیونی نیز پرداخت کنند.

در این حکم آمده بود: رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره‌بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه، از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این در حالی است که امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ها و مواضعی که این باشگاه در هفته‌های اخیر گرفته بود، بر همکاری‌های قبلی خود با استقلال آبی پوش ملاثانی تأکید کرده بود و اینکه آبی‌ها بارها با دیگر تیم این استان همکاری داشته‌اند.

در شرایطی که فولاد خوزستان میزبانی یک بازی استقلال ملاثانی را در این فصل برعهده داشت و در جام حذفی پذیرای بازی با سپاهان بود، حالا هم باشگاه استقلال خوزستان تصویری از مسابقاتی که ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال آبی پوش ملاثانی قرار داده، منتشر کرده و مدعی شده که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی برای پرداخت 350 میلیون جریمه، جای بازنگری دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳