Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی فصل گذشته اینترمیلان پس از پشت سر گذاشتن یک تابستان کامل در انزوای سن‌سیرو، در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات با قراردادی قرضی راهی پاریس شد و در ۳۰ دقیقه پایانی دیدار این تیم مقابل استراسبورگ نیز برای پاریسی‌ها به میدان رفت.

در این بین، «واندا نارا» پس از پیروزی یک بر صفر پی‌اس‌جی با گل دقیقه آخری «نیمار»، در برنامه معروف "تیکی‌تاکا" اظهار داشت: بازی پایان خوبی داشت و بسیار خوشحالم؛ گل نیمار دیوانه‌کننده بود؛ خوب با ورزشگاه آشنایی نداشتم اما استقبال شکوهمندی از ایکاردی صورت گرفت و هواداران از ابتدا تا پایان بازی مشغول حمایت از تیم‌شان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همین حالا هم دوستانی پیدا کرده‌ایم و آنها را به رستوران ایتالیایی دعوت کردیم تا بدانند ما در ایتالیا چه غذاهایی می‌خوریم؛ طنین اسم مائورو به زبان فرانسوی در ورزشگاه برای من هیجان زیادی به همراه داشت؛ او فرصت بزرگی در اختیار دارد؛ پی‌اس‌جی باشگاه برجسته‌ای است و فرزندان ما هم خوشحالند؛ هیچ‌کس نمی‌تواند به پیشنهاد پی‌اس‌جی«نه» بگوید.

همسر ایکاردی در پایان به شوخی در خصوص منزل موقت خود در پاریس و همچنین احتمال پیوستن ایکاردی به ناپولی در زمستان اظهار داشت: ما افراد افتاده‌ای هستیم و در پاریس همگی در یک اتاق زندگی می‌کنیم!! ناپولی هم هنوز پولی را که برای خرید ایکاردی کنار گذاشته، خرج نکرده است بنابراین شاید در ژانویه اتفاق غافلگیرکننده‌ای در راه باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پی اس جی نیمار مائورو ایکاردی پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاهلی در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاهلی شامگاه _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

تک گل تیم الاهلی عربستان را فیراس البورایکان در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۵۲ و مالکوم در دقیقه ۸۹ برای الهلال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی الهلال و الاهلی کد خبر 751299

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • (ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!