Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری اعضای یک باند سرقت از اماکن متبرکه و مساجد و اعتراف آنان به ارتکاب چندین فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سرهنگ «عبدالرضا جودکی» در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و تجهیزات اماکن مذهبی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت تا این که سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و سرانجام روز گذشته، هنگامی که گزارش سرقت از یکی از اماکن متبرکه خنداب به پلیس اعلام شد،‌ بلافاصله تمهیدات اجرایی برای دستگیری سارقان آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت اندک زمانی کوتاه از وقوع سرقت، ۳ نفر از سارقان در هنگام جابجایی ۶ تخته فرش و ۳ دستگاه آمپلی فایر سرقتی با یک دستگاه خودروی سواری، شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت از اماکن متبرکه و مساجد شهرستان خنداب یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی، روانه زندان شدند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا مسجد عاشورای حسینی ماه محرم عزاداری محرم نماز ظهر عاشورا خبرگزاری شبستان استان بوشهر اربعین حسینی سارقان اراک مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه