Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری با اشاره به برگزاری مراسم های دهه محرم در اندیمشک گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه پروژه مهر حسینی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۲۵ شهریور) در نشست پروژه مهر حسینی که در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اندیمشک یکی از شهرهایی بود که مراسمات و برنامه های ایام محرم را به خوبی انجام داد اظهار کرد: اندیمشک جزء شهرهایی است که در مسیر زائران حسینی قرار دارد و پذیرای عزاداران و زائران در اربعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اندیمشک خادمی زائران اباعبدالله (ع) را برای مردم اندیمشک افتخاری بزرگ دانست و یادآور شد: سال های گدشته هم اندیمشک را یک مرز اصلی جهت رفت و آمد و اسکان زائران اربعین دانستیم و این باعث شد که در شهرستان یک پایانه ایجاد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دو رکن اصلی در جامعه است و سرمایه گذاری در آن تاثیر گذار خواهد بود تصریح کرد: کارها و برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه پروژه مهر حسینی یا همان بازگشایی مدارس در شهرستان انجام شده است.

 

«روح اله صادقی» نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین و مدعوین با اشاره آیه «ن و قلم» گفت: این آیه نظام تعلیم و تربیت را یه خوبی بیان می کند و نشان می دهد وظیفه جامعه فرهنگیان تا چه اندازه ای سنگین است.

 

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک اضافه کرد: قطعا دستورات قرآن کریم باید سر لوحه همه برنامه های آموزش و پرورش یاشد و این دستورات در سند تحول بنیادین که همان قانون اساسی آموزش و پرورش بوده، دیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید در آموزش و پرورش به دنبال ایجاذ ارزش افزوده باشیم عنوان کرد: اگر ما دانش آموزی تربیت کنیم که صرفا اطلاعاتش را افزایش داده ایم، این باعث ارزش افزوده نخواهد شد؛ زمانی ارزش افزوده ایجاد می شود که ما فردی را که دارای شایستگی و مهارت های زندگی باشد، تربیت کنیم و آن موقع بگوییم ارزش افزوده داشته است.

 

صادقی آموزش و پرورش را جعبه سیاه جامعه دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش باید کانون توجه قرار بگیرد و خوشحالیم که امروز در اندیمشک این امر مهم رخ داده است.

 

وی در ادامه به افتتاح چندین مدرسه، پروژه ها و خدمات ارائه شده در حوزه آموزش پرورش پرداخت و اذعان داشت: قائدتا فضای مناسب آموزشی در روند تعلیم و تربیت بسیار تاثیرگذار است.

 

«حسین شهاوند» با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش ابراز کرد: اولویت کشور باید آموزش و پرورش باشد و هر کشوری هم که توسعه یافته یا در مسیر توسعه است، قطعا نگاهی ویژه به منزلت معلمین دارد.

 

رئیس آموزش و پرورش بخش الوار گرمسیری اظهار داشت: ‌تمهیدات لازم اندیشیده شده که در روز اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس، شروع سال تحصیلی را با نشاط برای همکاران و دانش آموزان آغاز کنیم.

 

وی با بیان اینکه خرج کردن برای آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه نتیجه دارد و در دراز مدت به ثمر می رسد افزود: خدمات بی نظیری در بخش الوارگرمسیری صورت گرفته و از سال پیش تاکنون 15 پروژه کلنگ زنی شده که 10 مورد آن افتتاح و پنج پروژه دیگر هم در حال احداث است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم شیراز عاشورا اربعین حسینی عزاداری محرم عاشورای حسینی مسجد طراز اسلامی نهضت عاشورا اندیمشک محرم آموزش و پرورش خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عموعابدینی ظهر دوشنبه در سومین جلسه کارگروه پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول ساماندهی و بازنگری رشته‌های دانشگاهی استان اصفهان اظهار کرد: برای ایجاد مشارکت حداکثری در زمینه آمایش، برنامه‌ها و پیشنهادهایی برای هر استان در نظر گرفته شده و استان اصفهان در آمایش سرزمینی متفاوت از نقاط دیگر است.

وی ادامه داد: این استان فضای آموزشی، پژوهشی و فناوری ویژه‌ای را ایجاد کرده است و در مقایسه با بسیاری از نقاط دیگر خاص به حساب می‌آید.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: در آمایش ملی، میان آمایش سرزمینی و آموزش عالی تفاوت‌هایی وجود دارد و متأسفانه در حال حاضر، آموزش‌ها و تحقیقات در برخی واحدها چندان تقویت نشده است.

وی با بیان اینکه آمایش با مشارکت و تشکیل کارگروه استانی را در دستور کار داریم، گفت: دانشگاه از طریق نخبگانش باید رشته‌هایی را که صنعت نیاز دارد، راه‌اندازی کند. نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود و این مسئله در آمایش مشخص و برایش برنامه‌ریزی می‌شود.

عموعابدینی با بیان اینکه آمایش دانشگاه فرهنگیان در کشور انجام شده است، تصریح کرد: اکنون مسئله و نیاز جدی به بخش وزارت علوم و تحقیقات کشور بازمی‌گردد.

وی افزود: برخورداری از دانشگاهی قدرتمند و باکیفیت برای ما دارای اهمیت است و همه دانشگاه‌ها را نیز اعم از دولتی و آزاد در بر می‌گیرد. آمایش رشته و اشتغال را نباید نادیده گرفت.

کد خبر 6098373

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت