Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از رشد قارچ‌گونه موسسات بی‌هویت در آستانه آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: فعالیت موسساتی با عنوان « سامانه ثبت‌نام فراگیر پیام نور» ارتباطی به این دانشگاه ندارد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا محدثی‌زرندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان کرمان در 27 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد اظهار داشت: نحوه پذیرش به دو صورت ثبت‌نام از طریق کنکور سراسری کارشناسی ارشد و ثبت نام دوره‌های فراگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به کلیه داوطلبان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور افزود: زمان و جزئیات ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور کشور و استان به نشانی www.pnu.ac.ir و   www.kerman.pnu.ac.ir  انجام می‌شود.

مشاور وزیر علوم: سهم 30 درصدی دانش‌آموختگان پیام نور در قبولی آزمون‌های استخدامی‌پرداخت وام قرض الحسنه بانک صادرات به دانشجویان پیام نوربخشی از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه پیام نور در بخش صنعت استفاده می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از رشد قارچ‌گونه موسسات بی‌هویت و فعالیت آنها با عنوان «سامانه ثبت‌نام فراگیر دانشگاه پیام نور» خبر داد و گفت: متاسفانه در آستانه آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، بسیاری از موسسات غیرمجاز و بی‌هویت با جعل آرم دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استفاده از اطلاعات پرتال دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت‌نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کردند که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

وی تاکید کرد: موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو ندارند.

به گزارش تسنیم، در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد، از دروس نیمسال اول با منابع کاملا مشخص، آزمون چهار گزینه‌ای توسط سازمان سنجش کشور به عمل می‌آید و براساس نمره علمی کسب شده و ظرفیت هر رشته محل، دانشجو پذیرفته و در صورت کسب نمره لازم، دروس نیمسال اول دانشجو، گذرانیده محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است، ثبت نام آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در اوایل آبان ماه آغاز و آزمون آن در دی ماه برگزار و پذیرفته‌شدگان از نیمسال بهمن ماه وارد دانشگاه می‌شوند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 

سرفصل های دوره:
تکنیک های ساخت هویت و شخصیت برند
تکنیک های انتخاب نام و شعار برند
تکنیک های طراحی لوگو و هویت سازمانی برند
تکنیک های طراحی تجربه برند
تکنیک های برندسازی شخصی
تکنیک های برندسازی محصولات خدماتی
تکنیک های برندسازی محصولات لوکس
تکنیک های طراحی کمپین های تبلیغاتی برند
به همراه کارگاه های عملی و حضوری ساخت برند

 آغاز دوره از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت پذیرش در این دوره محدود است.با شرکت در این دوره ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تنها با ۴٪ کارمزد، دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 
02122277111
02122225139
09909081006


www.iranbrandacademy.com

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان