Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر همین اساس سفر سه روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه جاری آغاز خواهد شد و طی آن از پروژه‌های شهرستان‌های مُهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد، فراشبند، جهرم و زرین‌دشت بازدید به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس برنامه بنا است در این سفرها از حداقل ۶۰ پروژه عمرانی، زیربنایی و اقتصادی بازدید و مسائل آنها بررسی شود اما قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت.

او اظهار داشت: در مرحله نخست این سفر نیز که ۱۹ شهرستان استان مورد بازدید واقع شد مسائل و مشکلات ۷۵ پروژه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی اضافه کرد: همچنین همانند مرحله نخست در روز پنج‌شنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار فارس، معاون وزیر کشور، فرمانداران ۱۰ شهرستان مذکور و همچنین مدیران کل به جمع‌بندی بازدیدهای انجام شد و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های بازدید شده خواهند پرداخت.

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور شامگاه دوشنبه یازدهم شهریورماه به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی استان فارس وارد شیراز شد و طی پنج روز از طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۹ شهرستان بازدید و مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

۶۱۲۲/ ۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید وزارت کشور اقتصاد مقاومتی شیراز استانداری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور