Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوچانو پاسیرانی در شبکه "تاپ‌کالچو۲۴" در مورد روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی باشگاه اینتر میلان گفت: "اگر شما به مصاف تک به تک با او بروید، کشته می‌شوید. تنها راهی که به مشکل نخورید شاید این باشد که به او ده موز بدهید که بخورد. "

به گزارش بی بی سی، فابیو راوتزانی، تهیه‌کننده برنامه گفت: با این که پاسیرانی "بلافاصله عذرخواهی کرده"، اما او دیگر نمی‌تواند با شبکه ما همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

لوکاکو که این تابستان از منچستر یونایتد راهی اینترمیلان شد روز شنبه به اینتر کمک کرد اودینزه را با یک گل شکست دهد.

فابیو راوتزانی همچنین گفت: "آقای پاسیرانی ۸۰ ساله است و می‌خواست از لوکاکو تعریف کند، اما از استعاره‌ای استفاده کرد که لحن نژادپرستانه پیدا کرد. "

"به نظر من این یک اشتباه وحشتناک، اما ناگهانی و زودگذر بود. ولی من نمی‌توانم چنین اشتباهاتی را تحمل کنم حتی اگر سهوی و ناگهانی باشد. "


روملو لوکاکو پیش از این نیز هدف توهین‌های نژادپرستانه تماشاگران حریف قرار گرفته بود. بیش از دو هفته پیش هنگامی که این مهاجم ۲۶ ساله پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد، هواداران کالیاری برای او صدای میمون درآوردند.

او پس از گل کردن ضربه پنالتی، ایستاد و به تماشاگران پشت دروازه که این صدا را درآورده بودند، خیره شد.

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر میلان که لوکاکو را با ۷۴ میلیون پوند از یونایتد خرید پس از بازی گفت: "راستش را بخواهید من از روی نیمکت چیزی نشنیدم. ولی به طور کلی این اتفاق‌ها رخ می‌دهد و در ایتالیا ما به تربیت بیشتری نیاز داریم. "

لوکاکو نیز یک روز پس از آن بازی در اینستاگرام نوشت: "فوتبال برای لذت بردن است و ما نباید اجازه دهیم هیچ عمل تحقیرآمیزی موجب شرمساری این ورزش شود. خانم‌ها و آقایان ما در سال ۲۰۱۹ بجای این که جلو برویم، به عقب بازگشته‌ایم. "

منبع: فرارو

کلیدواژه: اظهارات نژادپرستانه لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!

طرفداری | کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم زمین مسابقه را ترک می کرد.

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد:

در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد.

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد:

روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد. 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت:

در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد:

یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!