Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:28:48 GMT

پیامدهای جنگ از زبان نخست‌وزیر سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۱۸۵

پیامدهای جنگ از زبان نخست‌وزیر سوریه

نخست‌وزیر سوریه در خصوص پیامدهای جنگ و برخی آمارها از شرایط اقتصادی و خسارت‌های ناشی از تداوم بحران در این کشور سخن گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، عماد خمیس، نخست‌وزیر سوریه در جریان سخنرانی در مقابل پارلمان گفت: دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در سال‌های نخست بحران کاهش یافت و تولیدات روزانه نفت از ۳۸۰ هزار بشکه به صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: حجم اراضی کشاورزی نیز کاهش یافته و بسیار محدود شده است. گردشگری به طور مستقیم تحت تاثیر نتیجه جنگ قرار گرفته و درآمد آن صفر شده است، اما در زمینه برق، نیمی از نیروگاه‌های برق به طور سازمان یافته ویران شده و همچنین خطوط حمل و نقل و مابقی زیرساخت‌هایی که به طور مستقیم هدف قرار گرفتند، نیز تخریب شده‌اند.

عماد خمیس تصریح کرد: دولت سوریه برای فعالیت نفتکش‌ها به ۲۰۰ میلیون دلار ماهانه نیاز دارد و همچنین برای فعالیت مجدد بخش گاز به ۴۰۰ میلیارد لیر احتیاج دارد. بخش‌های دیگر نیز به بودجه نیاز دارند و باید این بودجه فراهم شود؛ از جمله آنها بودجه در زمینه آموزش و پرورش است که به ۴۰۰ میلیارد لیر نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ در سوریه عماد خمیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم