Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی گنج کریمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات سازمان جوانان در پویش نذر آب ۲ اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف بشر دوستانه و کمک رسانی به مردم آُسیب دیده تیم‌های حمایت فرهنگی و اجتماعی (سحر) در استان‌های متاثر از خشکسالی در کنار اعضای داوطلبان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: تیم‌های سحر در حوادث بزرگ گذشته، چون زلزله استان کرمانشاه و سیل استان گلستان، لرستان و خوزستان به مناطق اعزام شدند و به افراد آسیب دیده خدمات مورد نیاز را ارائه دادند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تا کنون ۶ تیم به مناطق آسیب دیده استان‌های سیستان و بلوچستان (شهرستان‌های هیرمند، ایرانشهر و ...)، خراسان جنوبی (شهرستان پیشه) و هرمزگان (بندرعباس) اعزام شدند و همچنین دو هزار نفر از مردم این مناطق از برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف ارائه شده توسط تیم‌های فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: نصب ۲۷۳ مخزن آب در طرح نذر آب دو/ توزیع بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات پزشکی

گنج کریمی مطرح کرد: آموزش‌های مختلفی همچون امداد و کمک‌های اولیه، مفاهیم قرآنی و قصه‌های قرآنی، آشنایی باتاریخچه و فعالیت‌های هلال احمر، مهارت‌های زندگی، کار آفرینی و نکات بهداشتی و مسایقات ورزشی، فرهنگی و مذهبی و همچنین انجام بازی‌های هدفمند، مشاوره‌های فردی و گروهی، تشویق مردم به مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و اجرای تئاتر و جنگ از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بوده که انجام شده است.

او عنوان کرد: اقلام اهدایی شامل لوازم التحریر، لباس فرم مدرسه، اسباب بازی، کیف مدرسه، لوازم نقاشی، وسایل بهداشتی و ... در بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/

بهره مندی دو هزار نفر از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین