Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:05:14 GMT

برنامه‌های هفته دفاع مقدس هر چه باشکوه‌تر برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۴۵۰

برنامه‌های هفته دفاع مقدس هر چه باشکوه‌تر برگزار شود

سید محمد رستگاری روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد افزود: باید در سطح جامعه اهمیت دفاع مقدس را نشان داده تا نسل امروز با مهارت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی ادامه داد: در این راستا فضاسازی شهر باید متناسب با این هفته آذین بندی شده و نمای ادارات و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی رنگ و بوی ایثار و فداکاری ایام دفاع مقدس به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در این نشست گفت: رژه ، نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح، بازدیداز مراکز علمی، حمایت مردمی و خودباوری و توجه به تولید ملی با محوریت جهاد کشاورزی، عطر افشانی قبور مطهر شهداء و تجلیل از والدین شهداء، ورزش همگانی و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ عباس جوکار، فضاسازی مناسب شهری، بازدید از خانواده‌های شهدا، بازخوانی وصیت نامه شهداء، پخش فیلم‌های دفاع مقدس، رژه حماسی بسیجیان، برگزاری صبحگاه ایثار و شهادت، زنگ مهر و رشادت در مدارس استان، تجمع بیش از ۲ هزار نفر از حلقه‌های صالحین، نمایشگاه کارآفرینان، اختتامیه طرح هجرت دانش‌آموزی با پشتوانه آموزش و پرورش یزد و... را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد نیز در این نشست با اشاره برگزاری طرح عیادت در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سن والدین شهدا قریب به ۸۰ سال است و این عزیزان با توجه به مشکلاتی که دارند نمی‌توانند مدت‌های زیادی را در مجالس حضور پیدا کنند که به همین دلیل در استان یزد تصمیم‌گیری شد، طرح عیادت را اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام نقیبی اضافه کرد: طرح عیادت، برای اولین بار در استان یزد اجرا و امروزه شاهد این هستیم که در سراسر کشور نیز اجرا می‌شود و به عیادت والدین شهدا می‌روند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد با بیان اینکه بازدید از والدین شهدا که بیماری خاص دارند را نیز در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت تصریح کرد: رزمندگانی در کشور و استان یزد داریم که واقعاً گمنام هستند و باید در یک روز مشخص تجلیل از این عزیزان در دستور کار قرار گیرد.

۷۵۳۷/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری یزد هفته ی دفاع مقدس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز