Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از هدر رفت وقت و افزایش هزینه مردم با محدود کردن سوخت‌گیری خبر داد و گفت: محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جزو آزار و اذیت مردم ندارد. تاریخ انتشار: 17:49 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۱۱۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،امیر خجسته با انتقاد از محدود کردن سوخت‌گیری برای صاحبان خودرو، گفت: متاسفانه سوخت‌گیری برای خودرو‌ها در جایگاه‌ها به ۳۰ لیتر محدود شده است و طبق آخرین خبر‌ها قرار است این محدودیت برای خودرو‌های بدون کارت به ۱۵ لیتر رسد، اما در عمل خودرو‌های دارای کارت سوخت نیز مشمول این محدودیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدر رفت وقت و هزینه بسیاری از مردم با محدود کردن سوخت‌گیری

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدود کردن میزان سوخت‌گیری وقت و هزینه بسیاری از مردم را هدر داده و در عین حال با ایجاد صف‌های طویل آلودگی هوا و ترافیک بیشتر شده است، افزود: قاچاق بنزین با کارت سوخت و ایجاد زحمت برای مردم کنترل نمی‌شود.

محدود کردن سوخت‌گیری نتیجه‌ای جزو آزار و اذیت مردم ندارد

وی افزود: مسئولان اگر به دنبال جلوگیری از قاچاق هستند از طریق چندین دستگاه نظارتی این اقدام را انجام دهند نه از طریق روش‌هایی پر ایرادی مانند احیای کارت سوخت و محدود کردن سوخت‌گیری که نتیجه‌ای جزو آزار و اذیت مردم ندارد.

احیای کارت سوخت بدون مطالعات کافی

خجسته با بیان اینکه کارت سوخت بدون مطالعات کافی احیا شده است، ادامه داد: قاچاق سوخت از این طریق کاهش پیدا نخواهد کرد چراکه مجرا‌های قاچاق به خوبی مشخص هستند و فقط اراده‌ای قوی دستگاه‌های نظارتی برای مقالبه با آن‌ها را می‌طلبد.

فروش بنزین قاچاق در مسیر‌های جاده‌ای با قیمت آزاد توسط دلال‌ها

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فروش بنزین قاچاق در مسیر‌های جاده‌ای با قیمت آزاد توسط دلال‌ها خبر داد و گفت: به دلیل محدودیت سوخت‌گیری رانندگان خودرو‌ها در مسیر‌های طولانی جاده‌ها مجبور به تهیه سوخت از این دلال‌های بین راهی شده‌اند.

منبع:خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنزین سوخت کارت سوخت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد