Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: ۶۵۹ کیلوگرم انواع فرآورده خام دام و طیور غیرقابل‌مصرف از مراکز عرضه و رستوران‌های سنندج کشف و ضبط شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

مجتبی ورمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: نیروهای ستادی اداره‌کل دامپزشکی استان در راستای اجرای طرح نظارتی بهداشت عمومی در یک عملیات ضربتی 659 کیلوگرم انواع فرآورده خام دام و طیور غیرقابل‌مصرف و تاریخ منقضی را از مراکز عرضه، قصابی‌ها و مرغ فروشی و رستوران‌های سطح شهرستان سنندج کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بازدید در راستای تأمین و حفظ سلامت شهروندان و توسط 25 نفر از نیروهای اداره‌کل در قالب 5 اکیپ عملیاتی از تمام مراکز عرضه، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای آماده در دو نوبت صبح و عصر صورت گرفت.

«شیوه نظارت دامپزشکی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی» در میزگرد تسنیم کردستان بررسی شد+تصویربیش از 15 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شدامحا 12 تن فرآورده خام دامی در کرمانشاه / 2 نفر به تب کریمه‌کنگو مبتلا شدند

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان بیان کرد: در این عملیات از 449 مرکز عرضه، رستوران و مراکز تهیه غذای آماده بازدید به‌عمل آمد که منجر به کشف و ضبط 598 کیلوگرم انواع فرآورده خام دام و طیور غیرقابل‌مصرف و تاریخ‌مصرف گذشته شد.

ورمقانی تصریح کرد: در راستای تامین و حفظ سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

محسن وفایی اظهار کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز استحصال، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه مواد خام دامی به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ منجمد و تاریخ منقضی در شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وفایی افزود: مردم هنگام خریدن فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، سفید و ...) به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری)، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و در صورت دیدن هرگونه تخلف، به اداره دامپزشکی شهرستان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان