Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:18:12 GMT

کمیته انضباطی حریف استقلال را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۱۲۳

کمیته انضباطی حریف استقلال را نقره داغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام های رسمی مسابقه بین تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در هفته سوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی رخ داد.

از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از شعارهای موهن و فحاشی به مقام رسمی مسابقه، در خور صدور قرار دستور موقت می باشد لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا اطلاع ثانوی مسابقات خانگی تیم نفت مسجد سلیمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است مدیرعامل و یا نماینده قانونی باشگاه نفت مسجد سلیمان جهت ادای توضیحات در خصوص تخلفات رخ داده روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

کد خبر 4720292 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران فوتسال تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتسال قزاقستان تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود