Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسین سید معلمی مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه بین المللی استان اصفهان درباره نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که به مناسبت شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه در روز‌های ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد و تولیدات ایرانی با حمایت اتحادیه لوازم التحریر و کیف و کفش در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از جمله برند‌های حاضر در این نمایشگاه میتوان به فاکتیس، ژارس مداد، صدف و آریا اشاره کرد.

مجری برگزاری این نمایشگاه گفت: مشارکت کنندگان نمایشگاه از استان اصفهان هستند و محصولات خود در زمینه نوشت افزار، لوازم التحریر، کیف و کفش را در مساحتی بالغ بر ۸۵۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.

سید معلمی افزود: این نمایشگاه دارای ۵۰ غرفه است و برنامه جانبی ندارد، روسای اتحادیه‌ها نیز میمانان ویژه این نمایشگاه هستند.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه چند سال متمادی برگزار نشده است، گفت: امسال با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

  برگزاری نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری