Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@13:56:31 GMT

زیبا بروفه: به هر قیمتی بازی نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۱۶۰

زیبا بروفه: به هر قیمتی بازی نمی‌کنم

به‌ گزارش ایسنا، این بازیگر که ایفاگر نقش «ریحانه» (یک خبرنگار) در سریال «هاتف» است، درباره‌ی این کاراکتر گفت: نقش ریحانه را خیلی دوست داشتم و تمام تلاشم بود که به بهترین نحو آن را بازی کنم. دلیل دوست ‌داشتن این نقش هم این است که در آن زن فعالی هستم که هم خانواده برایش مهم است، هم کارش و هم  درسش و ریحانه دارد تمام تلاش خود را می‌کند تا همه این کارها را به بهترین نحو انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانه زن فعالی است و همین ویژگی‌ها این نقش را برایم جذاب کرده بود.

بروفه با اشاره به اینکه دوستان خبرنگار زیادی دارم و برای بازی در این سریال‌ها از آن‌ها کمک گرفتم، ابراز کرد: خبرنگاری جایگاهی مساوی با حقیقت دارد و به نظر من باید عادلانه‌ترین رفتار را در شغل خود داشته باشد. از نظر من ‌ویژگی بارز یک خبرنگار این است که برای به دست آوردن آن چیزی که می‌خواهد، از هر راهی البته راهی که درست باشد، ورود می‌کند و تا به آن چیزی که می‌خواهد نرسد، کوتاه نمی‌آید و من سعی کردم این خصیصه‌های رفتاری را در شخصیت ریحانه جای دهم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره علت کم‌کاری‌اش در عرصه بازیگری گفت: این کم کاری در سینما و تلویزیون اتفاقی است که تقریباَ برای تمام هم‌نسلان من می‌افتد زیرا فیلمنامه‌هایی که به دستم می‌رسد برای کار کردن مناسب نیستند؛ وگرنه من هم دلم می‌خواهد که در سینما و تلویزیون حضور پیدا کنم البته نه به هر قیمتی بلکه می‌خواهم با کار خوب دیده بشوم.

بازیگر سریال‌های «مجید دلبندم»، «ریحانه»، «پول کثیف» و «هاتف» ادامه داد: کارهای تبلیغاتی بسیار زیادی به من پیشنهاد شده است اما اگر قرار باشد به عنوان ابزار از معروفیت خود استفاده کنی شاید راحت‌تر بتوانی شغل دیگری راه‌اندازی کنی. از نظر من شغل دوم هیچ اشکالی ندارد ولی من ترجیح می‌دهم تنها بازیگری را ادامه دهم.

بروفه با بیان اینکه فیلمنامه‌هایی که در این مدت خوانده‌ام، داستان‌های خوبی نداشته است، اظهار کرد: ترجیح خودم این بوده که تا جایی که می‌توانم این‌گونه آثار را کار نکنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: متأسفانه تفکر بخش زیادی از مردم جامعه این است که هنرمندان یکسری افراد مرفه بدون درد هستند در صورتی که واقعا اینطور نیست و سطح زندگی بسیاری از هنرمندان حتی از مردم سطح متوسط جامعه نیز پایین‌تر هستند.

وی افزود: بسیاری از هنرمندان برای معاش و حتی پرداخت اجاره خانه خود هم دچار مشکل هستند، ولی چون تصور عموم این است که هنرپیشگی مساوی با پول است، این موضوع زندگی را سخت‌تر می‌کند.

بروفه در پایان گفت: ترجیحم این است تا زمانی که نقش و قصه‌ای که به آن علاقه‌مند باشم، وجود دارد، نقشی را صرفاً به خاطر کسب درآمد بازی نکنم، اما اگر ناچار شوم ممکن است این کار را انجام دهم. امیدوارم هیچ‌گاه چنین روزی فرا نرسد.

کد خبر 455182 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (نساجی مازندران - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 750999

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • دفاع جانانه پردیس پورعابدینی از ریحانه پارسا
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو