Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۵ شهریور مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:07 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۲۰۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۵ شهریور مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توقف حذف نام شهدا از معابر/مردم و رسانه‌ها به وظیفه انقلابی خود عمل کردند
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از توقف حذف نام شهدا از معابر شهری در پی رایزنی‌های بسیار بنیاد شهید با وزارت کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: آیا خودرو‌های آتش‌نشانی هم سلبریتی جابجا می‌کنند؟
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه تمام تماس‌ها از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه‌های آتش نشانی ابلاغ می‌شود از این رو امکان بروز تخلفی همچون جابه جایی سلبریتی با خودرو‌های آتش نشانی محال است.

بیشتر بخوانید: ارز همراه زائران اربعین ۹۸ چه میزان خواهد بود؟ /بعد از ماه محرم حج عمره راه اندازی می‌شود
علیرضا رشیدیان گفت: پیش بینی می‌کنیم ۱۰۰ هزار دینار به زائران اربعین تعلق بگیرد، ولی هنوز قطعی نشده و باید مذاکرات با بانک مرکزی ایران و بانک مرکزی عراق صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ۲۲۳ هزار نفر در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه‌ها
حسین توکلی گفت: تا امروز دوشنبه ۲۵ شهریورماه ۹۸ تعداد ۲۲۳ هزار و ۳۴۴ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: پاسخ آموزش و پرورش به اعتراض‌ها درباره قیمت لباس فرم مدارس
زهرا مظفر گفت: قیمت‌های لباس فرم در مدارس مناسب است و آمار‌ها نشان داده که تمامی اولیا ترجیح دادند از طریق مدرسه اقدام کنند. نظارت بر قیمت‌ها را نیز داشته ایم تا قیمت تمام شده باشد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ۱ میلیون و۴۴۰ هزار نفر در پایه اول ابتدایی/آخرین آمار از ثبت نامی‌های دوره ابتدایی
رضوان حکیم زاده گفت:تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال گذشته ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار ۲۶۲ نفر بوده است و پیش بینی می‌شود این تعداد امسال به ۱ میلیون ۵۰۱ هزار و ۶۴ نفر برسد یعنی رشد ۱.۷ دهم درصدی را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت و لمینت چه بلایی بر سر دندان‌ها می‌آورد؟
متخصص بیماری‌های دهان و دندان، فک و صورت از افزایش روند عمل‌های زیبایی‌های دندان در کشور انتقاد کرد و گفت: تراش دندان برای نصب کامپوزیت‌ها عارضه‌های بسیاری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: هفته آینده؛ زمان ابلاغ بسته‌های خدمتی بیماری‌های خاص و نادر/حمایت از دیابتی‌ها در ایران بیش از نرم جهانی است
رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت از ابلاغ بسته خدمتی به بیماران مبتلا به بیماری‌های نادر و خاص در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لباس فرم آموزش و پرورش اول ابتدایی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه متفاوتی دارند و شهریه مدارس با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، تعیین می‌شود. - اخبار استانها -

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در سراسر کشور بیش از 18 هزار مدرسه غیردولتی و بیش از 20 هزار آموزشگاه وجود دارد، گفت: در استان کرمان قریب هزار و 100 مدرسه غیردولتی وجود دارد که در امر آموزش دانش آموزان به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است، افزود: نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و امکانات از جمله عوامل سهیم در تعیین شهریه مدارس غیردولتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، ادامه داد: شهریه این مدارس با توجه به آیین‌نامه و موادی چون محل مدرسه، اجاره مدرسه، امکانات مدرسه، هوشمند بودن، استفاده از سالن‌های ورزشی و فوق برنامه‌ها مشخص می‌شود.

وی با اشاره به روند تصویب نرخ شهریه مدارس غیردولتی، بیان کرد: شهریه مدارس غیردولتی با توجه به امکانات و خدماتی که به دانش آموزان ارائه می‌شود از سوی مؤسس تعیین شده و ادارات آموزش و پرورش شهریه پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه ممکن است آموزش و پرورش رقم شهریه پیشنهادی از سوی مؤسس را تایید یا تعدیل کند، افزود: در ادامه نرخ شهریه به شورای سیاست‌گذاری مدارس و مراکز غیر‌دولتی ارجاع می‌شود و در آنجا برای نرخ شهریه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال تمام مدارس غیردولتی ما شهریه متفاوتی دارند، گفت: اولیا می‌توانند از سایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به آدرس https://mosharekatha.ir/  مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر خود را مشاهده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه والدین می‌توانند با وارد کردن نام یا کد مدرسه در سامانه مشارکت‌ها از مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر مطلع شوند، ادامه داد: با جمع ارقامی که در بخش استعلام شهریه وجود دارد مانند شهریه فوق برنامه درسی، شهریه مکمل و شهریه تابستانی رقم کلی شهریه مدرسه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش به همراه اداره بازرسی، حراست و آموزش‌ها بر مدارس غیردولتی نظارت دارند، گفت: در سایت شهریه آموزش و پرورش شهریه تمام مدارس مشخص است؛ همچنین میزان شهریه با فوق برنامه‌ها باید روی دیوار حسابداری مدرسه نصب شده باشد.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد