Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت در هفته سوم لیگ برتر مشخص شد. تاریخ انتشار: 19:13 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۲۱۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم صنعت نفت آبادان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس برای این بازی تیمش را با ترکیب زیر راهی میدان می‌کند:

بوژیدار رادوشویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور براندائو.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالدرون پرسپولیس صنعت نفت آبادان میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود