Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:21:08 GMT

لایروبی شبکه فاضلاب خرمشهر برای فصل بارندگی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۶۵۹

لایروبی شبکه فاضلاب خرمشهر برای فصل بارندگی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا پور جلالی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرمشهر در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: آبفای خرمشهر برای اقدامات پیشگیرانه فصل بارشی و جمع شدن آب‌های سطحی در این فصل منتظر نمانده و اقداماتی همچون لایروبی شبکه‌های فاضلاب را در این شهر آغاز کرده است.

وی افزود: همچنین باوجود افزایش قیمت‌ها از محل منابع عمرانی، چند دستگاه پمپاژ جدید خریداری‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفای خرمشهر با یادآور شدن اینکه جمع‌آوری آب‌های سطحی از وظایف شهرداری‌هاست و آبفا وظیفه خاصی در این زمینه ندارد، گفت: این وظیفه چند سالی هست در خرمشهر بر آبفا محول شده که در زمان بارندگی ۳۳ مرکز و ایستگاه پمپاژ با ۹۰ پمپ درگیر می‌شوند که شدت فشار به این دستگاه‌ها باعث خرابی پمپ‌ها شده است.

وی از سایر دستگاه‌ها خواست در امر مهار آب‌های سطحی در فصل پرباران همکاری داشته باشند.

پور جلالی به اقدامات آبفای خرمشهر در زمان سیلاب ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: آبفا در زمان سیلاب علاوه بر در اختیار گذاشتن تجهیزات در تأمین آب سالم موردنیاز و حفاظت از ایستگاه‌های پمپاژ وارد عمل شد.

وی افزود: در این برهه زمانی با تأمین مواد لازم نسبت به ته‌نشینی مواد آب اقدام و با تحکیم دیوار ایستگاه پمپاژ نیز از صدمه به این ایستگاه ممانعت شد.

کد خبر 4720345

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان شهرستان خرمشهر فرمانداری خرمشهر ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد

داریوش شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیمتر باران در شهر گناباد ثبت شده است، اظهار کرد: از صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در ایستگاه‌های شهرهای کاخک ۱۷.۳ میلیمتر، بیدخت ۴.۳ میلیمتر و روشناوند ۱.۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

وی افزود: در همین مدت از ایستگاه‌های نجم‌آباد ۴.۳ میلیمتر، بیمرغ ۱.۳ میلیمتر، گیسور ۶.۵ میلیمتر، زیبد ۵.۲ میلیمتر، زیرجان ۸ میلیمتر و سد کاخک ۲۱ میلیمتر باران گزارش شده است.

کد خبر 6088512

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر