Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:35:15 GMT

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای محمدیه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۷۶۸

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای محمدیه مشخص شدند

امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه پس از جلسه رای گیری برای انتخاب اعضای کمیسیونها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:در جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر محمدیه که با حضور همه اعضای شورا بر گزارشد، اعضای کمیسیون های تخصصی هم مشخص شدند.

منفرد بیان کرد:  در جلسه ای که با حضو اعضا در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد انتخابات اعضای کمیسیون های مختلف این شورا در دستور کار قرارگرفت‌ و اعضای تمام کمیسیون ها بر اساس تجربه وکارآیی و نیز علاقه مندی خود تعیین و مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: با توجه به نقش و اهمیت برنامه های مهم فرهنگی در توسعه و نشاط اجتماعی، اعضای این کمیسیون پس از بحث و شور در نهایت امید منفرد، شمس اله غلامی و علی کاظمی، عضو کمیسیون فرهنگی شدند.

وی یادآورشد: در کمیسیون عمران نیز علیرضا بیات و امید منفرد و علیار حسنی به عنوان عضو تعیین شدند و درکمسیون حقوقی نیز ناظم اله فرهادی و علی کاظمی و کمال الدین سیادهنی به عضویت درآمدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: همچنین نمایندگان شورا در سازمان های آتش نشانی و حمل ونقل هم مشخص شدند و درجلسات آینده روسای کمیسیون ها هم تعیین خواهند شد.

منفرد گفت: با مشخص شدن اعضای کمیسیون های تخصصی امیدواریم با بحث و بررسی های کارشناسی در جلسات بتوان تصمیمات مناسبیبرای توسعه شهری گرفت و شهروندان را از خدمات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و شهری برخوردار کرد.
 

کد خبر 4720344

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری محمدیه کمیسیون شوراها ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه جلسه کمیته نظارتی در این منطقه با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در این جلسه مطرح شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در بعضی مواقع ملاقات و گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با اعضای شورای اسلامی شهر با دشواری یا تأخیر همراه است، در کمیته نظارتی که هر ماه در منطقه برگزار می‌شود، امکان دیدار و گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با اعضای شورای اسلامی شهر فراهم می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین جلساتی ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی موضوعاتی است تا مشکلات شهروندان حل‌وفصل شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که در کمیته نظارتی حضور دارند، گفت: با برنامه‌ریزی برای آینده و تخصیص بودجه، مشکلاتی که از سوی شهروندان در این منطقه مطرح می‌شود، اقدامات تأثیرگذار خواهد بود.

کارگر تصریح کرد: با توجه به دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات شهروندان در این منطقه، مراجعه شهروندان بسیار کاهش یافته است و این موضوع نشان از اثرگذاری ارتباط مردمی بین مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در جلسات مشکلات شهروندان به همت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رفع می‌شود، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همواره یاری‌دهنده مردم منطقه ۵ بوده‌اند و معضلات شهری شهروندان را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گزارش ایمنا، در اولین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان (مجید نادرالاصلی، سیدامیر سامع و ابوالفضل قربانی) ضمن تکریم و قدردانی از مدیر و رؤسای ادارات و کارکنان منطقه ۵ و دریافت نظرات و پیشنهادهای آن‌ها و جلسه بررسی مسائل منطقه برای آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها، چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه، از موارد مطرح شده بود.

کد خبر 749086

دیگر خبرها

  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است