Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید معتمدی مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: اکنون در حال پیگیری برای دریافت این اعتبار هستیم که با دریافت این رقم، آنرا متناسب با نیاز مدارس، صرف تجهیز آن‌ها خواهیم کرد.

مجید معتمدی با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: با اجرای طرح شاداب سازی، مدارس شهرستان برای ورود ۸ هزار دانش آموز، از جمله ۸۳۰ کلاس‌اولی، آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی با اشاره به در دست ساخت بودن سه باب مدرسه خیرساز در شهرستان گفت: ۲ مدرسه ۶ کلاسه و سه کلاسه در روستا‌های چری و آرمود آغاجی تکمیل شده و مدرسه روستای دالنجان هم در دست ساخت است.

او با اشاره به اینک «سعید نفری» خیر مدرسه‌ساز تهرانی، همه هزینه ساخت آموزشگاه سه کلاسه روستای دالنجان کردیه فاروج را تقبل کرده، افزود: این آموزشگاه در ۱۶۵ متربنا ساخته می‌شود که امیدواریم تا مهرماه سال آینده برای استفاده دانش آموزان آماده بهره برداری شود.

معتمدی از گرفتن مجوز ساخت مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی روستای خرق نیز خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این مدرسه از محل بنیاد برکت تامین می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فاروج همچنین از در دست ساخت بودن چهار باب آموزشگاه از محل منابع ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ باب آن شامل مدارس یک کلاسه روستا‌های تبریان و سلیمان‌آباد در مراحل پایانی است، واحد سه کلاسه روستای یام به مرحله نما رسیده و مدرسه ۶ کلاسه شهید باهنر نیز که ساخت آن از خردادماه امسال آغاز شده، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد.

انتهای پیام/د

اختصاص سه میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات مدارس فاروج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، علی معتمدی پور ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، تمهیدات لازم با اختصاص هشت مرکز ویژه خرید تضمینی در استان در نظر گرفته و تجهیز شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری، ۶۹ هزار هکتار از اراضی استان دیم و بقیه آبی است و سطح زیر کشت جو نیز ۲۸ هزار هکتار است.

معتمدی پور با بیان اینکه خرید تضمینی کلزا نیز طبق دستور مقام عالی وزرات به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: ۷۰ درصد نیاز گندم مصرفی از داخل استان تأمین شد و کار برداشت گندم و جو در این استان با ۳۲۱ دستگاه کمباین انجام می‌شود.

وی افزود: در سال زراعی جاری که با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، برنامه ریزی هدفمند برای به کارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع و در کمترین زمان ممکن گندم به عنوان یک محصول راهبردی و شاخص‌ترین محصول در امنیت غذایی انجام گرفته و با هم افزایی و تلاش مضاعف در کنار هم در برداشت گندم و انجام مسئولانه رسالت تأمین امنیت غذایی گام برمی داریم.

کد خبر 6088523

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد