Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در حساب رسمی خود در توییتر نسبت به گران شدن چادر مشکی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید واکنش نشان داد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به قیمت افسار گسیخته چادر مشکی از سال گذشته تاکنون، نسبت به این موضوع انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه های اخیر بسیاری از مردم نسبت به گرانی بیش از حد پوشش ملی و مذهبی بانوان ایران اسلامی انتقاد کردند و خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به مسئله افزایش قیمت چادر شدند. 

در شرایطی که دشمنان و رسانه‌های معاند با تمامی قوای خود در حال تبلیغ بر علیه پوشش دینی مردم ایران و به ویژه چادر مشکی هستند، گرانی چادر می‌تواند موجب به وجود آمدن مشکل برای بسیاری از اقشار مومن و کم درآمد جامعه شود. در واقع گرانی چادر به نوعی آب به آسیب دشمن ریختن است و به صورت غیرمستقیم دشمنان ملت ایران را در نیل به اهداف خود یاری می‌کند.

احمد امیرآبادی فراهانی در توییتر خود نوشت:

درحالی که بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها درپیش است قیمت چادرمشکی افزایش یافته است و هزینه تهیه یک چادر که در سال‌گذشته ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده در حال حاضر به ۵۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰۰ تومان رسیده‌است. یعنی کاری که رضاخان با کشف حجاب نتوانست انجام دهد با گرانی قیمت چادر درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: حمایت امیرآبادی از سخنان جنجالی حجت‌الاسلام پناهیان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم

پس از ارائه مستندات توسط انجمن دوستداران میراث فرهنگی ورزنه و با تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهردار ورزنه، چادر سفید زنان این شهر ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ به شماره ۲۶۷۳ در فهرست میراث ناملموس ایران ثبت ملی شد.


پوشیدن چادر سفید زنان ورزنه دلایل تاریخی متعددی دارد، از جمله کشت پنبه مرغوب و وجود صنایع دستی کرباس بافی و سفره بافی و عوامل فرهنگی و دینی که اسلام به پوشیدن رنگ سفید سفارش کرده، علل پوشش چادر سفید این خطه است.


زنان شهر ورزنه معمولاً از پارچه‌های کرباس سفید برای دوخت چادر استفاده می‌کردند، اما اکنون بیشتر با استفاده از پارچه‌های کارخانه‌ای روی آورده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد