Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19:45 به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن(وحید امیری52)، سیامک نعمتی(محمد نادری80)، جونیور براناردئو(امید عایشاه96) و علی علیپور

ترکیب صنعت نفت آبادان: محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، محمد قریشی، جعفر سلمانی، عبدالله ناصری، مصطفی احمدی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی(عیسی ال کثیر85)، مهدی مومنی(رضا جبیره61) و طالب ریکانی(سید فاخر تهامی 82)

در این دیدار سرخ‌پوشان پایتخت از ابتدا صاحب توپ و میدان بودند اما بعد از 10 دقیقه موج حملات آنها کمتر شد و در اواسط نیمه بازی به تعادل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست که با تساوی بدون گل به اتمام رسید پرسپولیس در ایجاد موقعیت خطرناک موفق نبود و صنعت نفت نیزمشخص بود  بروی ضد حملات و ضربات کاشته کار کرده است.

شبی تردید مهمترین خطر صنعت نفت در نیمه اول در دقیقه 44 رخ داد که شجاع خلیل زاده به دلیل خطا روی مهدی مومنی پشت محوطه جریمه پرسپولیس از داور کارت زرد گرفت.ضربه کاشته را ریکانی زمینی و بسیار خطرناک رد که رادشوویچ در حالتی نامتعادل با یک سیون خوب توپ را مهار کرد.

در این دیدار و در نبود سید جلال حسینی که امشب روی نیمکت قرار داشت، احمد نوراللهی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته بود که با حضور عالشاه او بازوبند را بست.

در نیمه دوم باز هم پرسپولیس بود که حملات گسترده خود را ادامه داد تا  محمد حسین کنعانی زادگان از فاصله حدود 30 متری با یک  شوت سنگین از راه دور که با اشتباه محمد دریس همراه شد موفق شد در اولین بازی اش برای پرسپولیس گلزنی کند.

در ادامه و در دقیقه79 یک و دوی امید عالیشاه که پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را از نوراللهی تحویل گرفته بود با سیامک نعمتی موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد، اما پاس عالیشاه در شرایط مشکوکی به دست سید محمد قریشی برخورد کرد که البته مهدی سید علی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

در دقیقه 94 نیز تیم فوتبال پرسپولیس صاحب یک موقعیت مهم شد که ضربه علیپور به تیر دروازه برخورد کرد او لحظاتی بعد هم با فرار از تله آفساید در حالت تک به تک نتوانست دروازه حریف را باز کند.

در ادامه باز هم پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود و صنعت نفت هم با توجه به تعویض های هجومی اش نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند و پرسپولیس با یک بازی مالکانه موفق شد با نتیجه یک بر صفر این دیدار را پیروز شود و به لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی را برای دربی هفته آینده پیدا کند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با کسب این سه امتیاز 6 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و صنعت نفت آبادان هم با 4 امتیاز به رده ششم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس دوپینگ صنعت نفت آبادان فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد