Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که قاضی دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان می‌تواند نامزد اصلی قضاوت دربی ۹۰ باشد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت مهدی سیدعلی در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عنوان کرد: سیدعلی آنقدر خوب بود که حضور یک داور در زمین بازی احساس نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور تهرانی نشان داد که به مرز کامل پختگی رسیده است و کمیته داوران می‌تواند او را به عنوان کاندیدای اصلی قضاوت در دربی پایتخت انتخاب کند و از مدیریت قوی وی در بازی حساس بهره ببرد.

وی در ارزیابی اتفاقات دیدار پرسپولیس و نفت آبادان گفت: دقیقه ٤٣ خطای شجاع خلیل‌زاده روی مهاجم صنعت نفت پشت محوطه جریمه پرسپولیس به درستی اعلام شد و اخطار هم صحیح بود چون موقعیت حمله حریف را سلب کرد.

سلیمانی اظهار داشت: دقیقه ٧٩ برخورد توپ به دست قریشی مدافع صنعت نفت داخل محوطه جریمه پنالتی نبود و مدافع از حالت کنترل خارج شده بود و توپ ابتدا به بدن مدافع و سپس به دست تکیه گاه برخورد کرد که هند محسوب نمی‌شود. دقیقه 3+90 علیپور مهاجم پرسپولیس بعد از زدن توپ به سمت دروازه به دروازه بان صنعت نفت که درازکش بود برخورد کرد و اعتقاد به پنالتی داشت در صورتی که سیدعلی به درستی ادامه بازی داد.

این کارشناس داوری خاطرنشان کرد: داور در نیمه دوم در دو صحنه که می‌توانست منجر به درگیری شود، به خوبی با حضور در صحنه تنش بین بازیکنان را مدیریت کرد.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست صنعت نفت به استقبال دربی 90 رفت/ امتیاز 6 با شماره 6

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی