Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسن انصاری‌فرد بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که برنده بازی شدیم و انصافاً موقعیت‌های بیشتری داشتیم و خیلی خوب است که قبل از بازی با استقلال به برتری رسیدیم. 

 او گفت: روحیه تیم فوق‌العاده است و این برد می‌تواند در بازی استقلال، سپاهان و شهرخودرو ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه پرسپولیس وحدت کاملی دارد و امیدوارم این رویه در بازی با استقلال هم ادامه داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهراً قرار است دربی به صورت 90 به 10 برای تماشاگران برگزار شود، گفت: به هر صورت ما مخالفتی با این موضوع نداریم و پیش از این هم نگفته‌ایم که این کار صورت نگیرد. من گفتم شرایط اجرای حضور تماشاگران به صورت 90 به 10 در بازی رفت سخت است اما در بازی برگشت به بهترین شکل این کار را انجام خواهیم داد.

او در خصوص اینکه چرا علی‌ علیپور گل نمی‌زند، گفت: او با وجود اینکه آسیب دیده اما موقعیت ایجاد می‌کند و در شرایط خوبی است. همین که موقعیت ایجاد می‌کند خیلی خوب است.

انصاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا معتقد است استقلال می‌تواند در دربی قانون 90 به 10 را اجرا کند، گفت: اگر سازوکار آن وجود داشته باشد ما که مشکلی نداریم چه اشکالی دارد استقلال این قانون را اجرا کند و ما هم در بازی برگشت آن را به صورت کامل اجرا کنیم.

وی در خصوص مشکل بلیت‌فروشی برای برخی تماشاگران گفت:‌ من امروز شرایط حضور تماشاگران را بازدید کردم و فکر می‌کنم در اوایل کار مشکلاتی وجود دارد. ولی اینکه چه پیشنهاداتی برای دربی داریم را در جلسه روز چهارشنبه مطرح خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مطالبات بازیکان کی پرداخت می‌شود، گفت: ان‌شاءالله قبل از دربی این کار را انجام خواهیم داد.

انصاری‌فرد در خصوص اینکه تکلیف مطالبات برانکو چه می‌شود، گفت: ما به این مربی پیشنهاد کردیم هر کجا که دوست دارد با او قرار می‌گذاریم و صحبت‌هایمان را در خصوص مطالباتش انجام می‌دهیم اما اینکه گفته می‌شود برای توافق با برانکو رقم پیشنهاد دادیم درست نیست.

خبرنگاری گفت شایعه شده فصل بعد یا در نیم‌فصل برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد که انصاری‌فرد، گفت: نه، این خبر صحت ندارد. ما با کالدرون قرارداد داریم و با او ادامه می‌دهیم. بحث برانکو هم برای ما تمام شده است.

او در خصوص اینکه ظاهراً قرار است اسپانسر پرسپولیس به یورو به این باشگاه پول بدهد، گفت: ان‌شاءالله طی 3-4 روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

255 41

کد خبر 1300224

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم عربستان ایالات متحده آمریکا آرامکو باشگاه استقلال حسن روحانی باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ سینمای ایران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم