Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خیلی خوشحال هستم که این اتفاق رخ داد. با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به برد دست یافتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما مهم کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم. از بازی‌های بعد باید بهتر شویم و از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بیش‌تر استفاده کنیم.

عالیشاه در مورد قانون ۹۰ به ۱۰ ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی گفت: امیدوارم این اتفاق شدنی باشد و رخ دهد و بدون هیچ مانعی این دیدار برگزار شود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس بدون محروم مقابل استقلال در دربی ۹۰

کاپیتان پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه که توپ با دست مدافع صنعت نفت آبادان برخورد کرد، اظهار داشت: من در آن صحنه می‌خواستم توپ را به ترابی پاس دهم که دست بازیکن حریف مسیر توپ را عوض کرد. به نظر من پنالتی بود، اما کارشناسان باید در این خصوص صحبت کنند.

عالیشاه در پایان درباره دیدار با استقلال گفت: متاسفانه دربی در هفته‌های ابتدایی برگزار می‌شود و ناهماهنگی‌هایی هنوز وجود دارد، اما ما باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم و بتوانیم در آن دیدار هم پیروز شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید