Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:52:49 GMT

اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۵۱۲

اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا شریفی در نشست ستاد انتخابات استان سمنان که شامگاه دوشنبه در استانداری برگزار شد درباره عملکرد این ستاد، تأکید کرد: حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به‌موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات از وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات استان است.

وی بابیان اینکه اعضای هیئت بازرسی در همه شهرستان‌های استان انتخاب و تاکنون اعضای دبیرخانه هیئت بازرسی در چهار شهرستان، قطعی شده است، افزود: در پیشبرد و تحقق اهداف هیئت بازرسی استان از مشورت و نظرات مدیران استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، گفت: تاکنون اطلاعات هیئت بازرسی چهار شهرستان میامی، سرخه ، شاهرود و سمنان وارد سامانه ویژه انتخابات شده است.

شریفی بیان کرد: زمان رسمی فعالیت اعضای هیئت اجرایی شهرستان‌ها از زمان دریافت ابلاغ عضویت است.

وی افزود: استفاده از اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان علاوه بر انجام فعالیت‌های قانونی در چارچوب وظایف هیئت بازرسی به‌عنوان افراد معین در حوزه‌های انتخابیه استان یکی از مصوبات ستاد انتخابات استان سمنان است از سوی دیگر باید گفت همکاری و تعامل مستمر  تمامی اعضا با دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات استان مورد انتظار است.

دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان سمنان همچنین گفت: ارزیابی دقیق از فرایند انتخابات، بررسی نقاط مثبت و منفی اقدامات شکل‌گرفته و گزارش عملکرد اقدامات انجام شده در دستور کار هیئت‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌ها قرار گیرد.

کد خبر 4720475

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان سمنان استانداری سمنان علیرضا شریفی ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز عاشورا مراسم عزاداری ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس