Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:57:19 GMT

تراکتور از حضور هوادار محروم است، محروم نیست ؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۶۱۸

تراکتور از حضور هوادار محروم است، محروم نیست ؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید، این کمیته هواداران تراکتور را از حضور در ورزشگاه محروم نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته احکام دیدار پرسپولیس و تراکتور اعلام شد و بر اساس احکام اعلام شده، باشگاه تراکتور 30 میلیون تومان جریمه شد و محرومیت تعلیقی این تیم که مربوط به دیدار پیکان در نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود، به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال امروز رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یعنی اسماعیل حسن زاده روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و تاکید کرد که باشگاه تراکتور تنها باید 30 میلیون جریمه نقدی را بپردازد و از حضور هوادارانش در بازی خانگی محروم نخواهد بود.


اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با "ورزش سه" و در رابطه با ابهاماتی که این حکم ایجاد کرده است، اینگونه توضیح می دهد: « ما در پرونده جدید که حکم صادر کردیم، در واقع تراکتور را محروم نکردیم و تنها تراکتور را 30 میلیون تومان جریمه کرده ایم. حالا تراکتور در دیدار برابر پرسپولیس از نگاه ما متخلف شناخته شده و ما آنها را 30 میلیون تومان جریمه کرده ایم. »


حسن زاده ادامه داد: « پس از حکمی که ما اعلام کردیم، باشگاه تراکتور اعتراض کرده و با این وصف پرونده به کمیته استیناف می رود. حالا اگر کمیته استیناف باشگاه تراکتور را متخلف بداند و حکم 30 میلیون تومان جریمه نقدی را تایید کند،  در این صورت یک جلسه محرومیت تعلیقی باشگاه هم به مرحله اجرا درخواهد آمد، ولی در صورتی که کمیته استیناف باشگاه تراکتور را تبرئه کند، یعنی دیگر این باشگاه متخلف شناخته نشده و محرومیت تعلیقی تراکتور هم به مرحله اجرا درنخواهد آمد.»

اسماعیل حسن زاده (رییس کمیته) تراکتور کمیته انضباطی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران