Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@12:38:25 GMT

نعمتی: گلزنی‌های علیپور بزودی شروع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۶۸۵

آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد که در پایان این دیدار سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند. 

اخبار ورزشی- سیامک نعمتی در پایان این دیدار در مورد نتایج بازی اظهار داشت: چند موقعیت خیلی بهتر داشتیم متأسفانه به گل تبدیل نشد ان‌شاءالله هفته بعد و هفته‌ةای بعدی بهتر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس می‌توانست توسط علیپور گلزنی بیشتری کند اما این اتفاق رخ نداد نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، گفت:‌علی بازیکن با ارزش ما است آقای گل این تیم است او صددرصد خودش را آماده می‌کند تا استارت گلزنی را شروع کند. ما واقعاً به علی نیاز داریم علی هم همه جوره به تیم کمکم می‌کند ان‌شاءالله پای او به گلزنی باز شود.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که هفته آینده بازی دربی برگزار می‌شود نظر شما در این ارتباط چیست، گفت: دربی همیشه شرایط خودش را دارد بستگی به جایگاه تیم‌ها ندارد اما خوب فکر می‌کنم این دربی با کیفیت باشد چون دو تیم نیاز به این سه امتیاز دارند امیدوارم این سه امتیاز برای ما باشد چون ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ورزشگاه آزادی پرسپولیس صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ورزشگاه آزادی سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان علی پور خواننده و آهنگساز موسیقی کشورمان جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

علی پور که برگزاری کنسرت‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور را در کارنامه دارد، پس از مدتی دوری از صحنه، با همراهی گروه آوای پارسیان و با اجرای قطعاتی از موسیقی مناطق زاگرس نشین به صحنه باز می‌گردد. برگزاری این کنسرت با بیست سالگیِ تاسیس گروه آوای پارسیان همراه شده است.

در کنسرت پیش رو «دی بلال»، ساز و آواز با تکنوازی قیچک، «مریم»، ساز و آواز با همراهی تار و نی و آهنگ «عاموزا» در دستگاه شور اجرا می‌شوند.
همچنین قطعه‌ی «شیرین شیرین» در دستگاه همایون نواخته و خوانده می‌شود.

بخش دیگری از این کنسرت در آواز اصفهان اجرا می‌شود که قطعات این بخش عبارتند از؛ «بوی دینم»، «نازارم»، ساز و آواز با تکنوازی قانون و آهنگ «کژال.»
در این کنسرت قطعات «سه پا»، «دوپا» و ساز و آواز با تکنوازی کمانچه در دستگاه ماهور نواخته و خوانده می‌شود.

همنوازان گروه آوای پارسیان را مسعود سرلک – نی، بهرام آذرشب – تار، جمشاد خاکپور – ویولا، شیما شاه حسینی – دف، افشین هنرور – تنبک، علی رضوی – گیتار، سارا کریمی – قانون، مهدی سلیمی – گیتارباس، محمدجمشید پویا – کمانچه، لیدا ارغوانی فرد - قیچک باس، مروارید حسینی – سنتور، امیرحسین بلوری – سرنا، شقایق نجاتی – ویلنسل و فاطمه جاهدی – تنبک؛ تشکیل می‌دهند.

این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق برگزار می‌شود.

کنسرت سامان علی پور و گروه آوای پارسیان جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به موسیقی مناطق زاگرس نشین می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد