Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در دیدار با اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در تهران و شهرستان ری، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همه خدمتگزاران این عرصه گفت: راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق و نیز راهپیمایی جاماندگان از آن مراسم باعظمت در تهران، یکی از مهمترین اقداماتی است که در شرایط فعلی جهان با اهداف بلند عاشورایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محمدی ری شهری بیان کرد: این راهپیمایی حاوی پیام اهل بیت (ع)، در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و البته، سخنان حضرت سیدالشهداء (ع) نیز در منازل مختلف از مدینه تا کربلا همه پیام مقاومت است که مناسب است این پیام ها به نحو شایسته به مردم و مخاطبان این راهپیمایی عظیم منتقل گردد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با استناد به روایات متعددی که در خصوص اهمیت زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) باپای پیاده نقل شده است، بیان کرد: در کتاب کامل الزیارات، روایتی از امام صادق (ع) نقل شده است، برای کسی که امام حسین (ع) را با پای پیاده زیارت می کند، به ازای هرقدمی که برمی دارد، حسنه ای برای او نوشته می شود و سیئه ای از او بخشوده می شود و درجه ای بر درجاتش افزوده می گردد؛ روایاتی که در این زمینه وارد شده زمینه ساز این راهپیمایی باشکوه است.

آیت الله محمدی ری شهری گفت:  این راهپیمایی عظیم در سطح فردی و همچنین در سطح اجتماعی و بین المللی می تواند تحول آفرین باشد و می بایست از ظرفیت های عظیم آن برای ارتقاء سطح معنویت فردی و اجتماعی و اقتدار و عزت جهان اسلام و رساندن پیام مقاومت به جهانیان بهره گیری کنیم، البته دشمن همه ساله برای تضعیف این راهپیمایی سرمایه گذاری می کند که به یاری الهی همه تلاش های او نتیجه عکس دارد.

آیت الله محمدی ری شهری ضمن تشکر از همه نهادهای اجرایی این مراسم افزود: انتظار می رود نهادهای دست اندرکار برنامه های خود را در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه تقویت نمایند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچنین مسأله تکریم زائر را از مهمترین نکات در راهپیمایی اربعین برشمرد و با اشاره به گزارش های ارائه شده تصریح کرد: الحمدلله برنامه ریزی های خوبی انجام شده که می بایست با هماهنگی کامل میان همه نهادها و ستادها و دستگاه های موثر این برنامه ریزی ها، به خوبی نیز به اجرا برسد که البته وعده الهی این است که  بشرط رعایت اخلاص و به میدان آوردن همه توان، نصرت و هدایت الهی برای کسب توفیقات نصیب خواهد شد.

در ابتدای این دیدار فرماندار شهرستان ری، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شهردارمنطقه 20 و مسئولان کمیته های مختلف ستاد راهپیمایی اربعین گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته ارائه دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار امام صادق سیاسی و اجتماعی عاشورا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا شبکه المیادین در گزارشی با عنوان «سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب الله؛ پیام‌ها و مفاهیم» گفت: مقاومت اسلامی لبنان موفق به ساقط کردن ۵ پهپاد از ابتدای جنگ شده است که این، پیام‌هایی طبق رفتار عملیاتی حزب الله دارد، اما این پیام‌ها چیست؟

«هانی الدالی» کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با این شبکه به تشریح این پیام‌ها و پیامدهای سرنگونی پهپادها برای ارتش اشغالگر پرداخت و گفت: حزب الله دامنه عملیات خود را در چارچوب نبرد چالشی و ارسال پیام‌های نظامی به دشمن گسترش می‌دهد که این بر عرصه سیاسی و واقعیت میدانی تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اقدامات نظامی حزب الله در راستای اظهار برتری در برابر ارتش اشغالگر است و حزب الله در راستای بهبود وضعیت و آزمودن توان دفاعی خود در زمین و آسمان حرکت می‌کند.

الدالی درباره پیام‌ها و مفاهیم سرنگونی پهپادها به دست حزب الله تصریح کرد: شواهد بیانگر این است که حزب الله سامانه هشداردهنده پیشرفته‌ای در اختیار دارد که آن را قادر می‌سازد تا اهداف هوایی متخاصم را شناسایی کند. این سامانه به مقاومت لبنان امکان می‌دهد تا موقعیت هوایی را به شکل پیشرفته ارزیابی و ترسیم کند. سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌ای که حزب الله در اختیار دارد آن را قادر می‌سازد که این نوع پهپادها به ویژه «هرمس ۹۰۰» بسیار پیشرفته و گرانقیمت را که اشغالگران آن را «ستاره پیشگام» می‌نامند، سرنگون کند.

الدالی افزود: این همچنین سبب محرومیت اشغالگران از برتری هوایی و اطلاعاتی در آسمان و صحنه عملیاتی می‌شود و قدرت جمع آوری اطلاعات از فرماندهان و نیروهای مقاومت و امکانات آنها را از کار می‌اندازد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، تاثیر روحی بر دشمن صهیونیست و جبهه داخلی آنها دارد و در مقابل، روحیه مقاومت لبنان و حامیان آن را بالا می‌برد.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمز ۴۵۰ را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرد.

«عمیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به سرنگونی پهپاد این رژیم به دست حزب الله لبنان و ضربات مهلک حزب الله در منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران گفته بود: حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرده است.

وی درباره از دست رفتن برتری هوایی در لبنان هشدار داده و آن را عاملی برای کاهش توان جمع آوری این رژیم دانسته و اذعان کرده بود: ما با مشکل بزرگی روبرو هستیم.

کد خبر 846750 برچسب‌ها ویژه ورزشی اسرائیل لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز