Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:00:43 GMT

اندر احوالات عاشقانه «مریم امیرجلالی» /عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۱۰۰

مریم امیرجلالی با انتشار این عکس نوشت:

دستم بگیر که ازغم ایام خسته ام  نازم بکش که عاشقمودل شکسته ام درود به همه مادرهای زحمت کش ایرانی.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مریم امیرجلالی عکس بازیگران بازیگر مشهور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا

به گزارش ورزش سه؛ مريم طوسى كه دو سال گذشته تنها تماشاگر رقابتهاى معتبر "ام تى SAC" آمريكا در استاديوم هيلمر شهر سن آنتونيو ايالت كالفرنيا بود با ثبت رسمى ركورد ٢٣ ثانيه ٣٥ صدم در رقابت ٢٠٠ متر جايزه بزرگ آفريقاى جنوبى كه بعد از ١١ سال ركورد ملى ايران و متعلق به خودش را نيز ارتقا داد توانست جواز حضور در اين رقابتها را به دست آورد تا قهرمان ماده ٢٠٠ متر "فينال يك" شود.

رقابتهاى ٢٠٠ متر مسابقه معتبر "ام تى SAC" در سه سطح يك، دو و سه برگزار مى شود كه در سطح يك دونده هايى كه ركورد شخصى رسمى ثبت شده آنها در فدراسيون جهانى دو و ميدانى بين ٢٢ ثانيه و ٨٠ صدم تا ٢٣ ثانيه و ٤٠ صدم باشد حق حضور  دارند كه مريم طوسى توانست در روز مسابقه با ركورد ٢٣ ثانيه و ٦٠ صدم به مقام قهرمانى برسد.

امتياز اين رقابتها كه يكى از بزرگترين رقابتهاى سالانه آمريكا و داراى رنك جهانى محسوب مى شود و در سطح E دنيا برگزار مى شد، بصورت كامل به مريم طوسى تعلق گرفت و جالب اينكه در حال حاضر او در رنكينگ دونده هاى زن ٢٠٠ متر آسيا در جايگاه نخست قرار دارد كه مى تواند براى دو و ميدانى ورزش كشورمان بسيار با اهميت باشد.

مريم طوسى هفته آينده از آمريكا به امارات و دبى مى رود تا در رقابت مهم "تور برنزى" كه داراى سطح C دو و ميدانى فدراسيون جهانى است حضور يابد.

تلاش اين دونده ٣٤ ساله كه دو مدال طلاى داخل سالن آسيا را در كارنامه دارد و اولين دونده سرعتى زن تاريخ ورزش ايران به شمار مى رود كه مدال طلاى قاره كهن را براى كشورمان در ماده هاى سرعتى دو و ميدانى به ارمغان آورده براى كسب سهميه المپيك ٢٠٢٤ پاريس است كه براى تحقق آن بايد ٢٠٠ متر را ٢٢ ثانيه و ٥٧ صدم بدود.

در حال حاضر به غير از رقابت مهم ١٤ ارديبهشت مريم طوسى در ٢٠٠ متر دبى، اين دونده چهار مسابقه ديگر هم در پيش دارد كه بى شك نياز به حمايت مستقيم فدراسيون دو و ميدانى كشورمان براى كسب سهميه المپيك است.

مريم طوسى تا امروز با مليت و پرچم ايران، حفظ موازين و قوانين ورزش كشور و حجاب اسلامى در تمامى رقابتهاى سال ٢٠٢٤ ميلادى در كشورهاى آفريقاى جنوبى و آمريكا حضور يافته و تمام هزينه ها سرسام آور را از جيب شخصى خود پرداخت كرده و جالب اينكه بعد از ١١ سال موفق شده ركورد ٢٠٠ متر ايران را نيز جابجا كند.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی (فیلم)
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم