Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی روز سه‌ شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تمام این  حیوانات خانگی سگ و گربه بودند که ۱۴۰ قلاده از آنها در سال گذشته و بقیه در سال جاری مجوز صادرات گرفته اند.
دکتر حامد طاهریان افزود: این حیوانات به کشورهای مختلف از جمله  آمریکا، ترکیه، افغانستان، پاکستان و کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: صادرات این حیوانات همراه با مسافر است زیرا بسیاری از افرادی که این حیوانات را نگهداری می کنند هنگام سفر یا مهاجرت آنها را همراه خود می برند.

وی گفت: حیوانات خانگی برای دریافت مجوز صدور از نظر سلامت، ابتلا به بیماری های مختلف بویژه انگلی و انجام واکسیناسیون هاری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

پذیرش و حمل حیوانات خانگی به عنوان بار همراه مسافر در پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر اساس مقررات کشورهای مبداء، ترانزیت و مقصد، رعایت مقررات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، انجام رزرو جا و هماهنگی های لازم، تهیه مدارک مورد نیاز برای حمل و استاندارد بودن قفس نگهداری حیوان برای حمل انجام می پذیرد.
۳۰۲۷/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات مشهد خراسان رضوی دامپزشکی حقوق حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد

نشست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با جمعی از علمای اهل سنت اتباع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، در این نشست حسین شرافتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها،بیان داشت: تعدادی از شهدا و مجروحین این حادثه از جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین کشور بودند و این بیانگر وحدت بین شیعه و سنی خصوصا ایستادگی در پای ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که این مهم دشمنان اسلام را مایوس نموده است.

با تشکیل سازمان ملی مهاجرت اقدامات بسیار ارزنده ای در قالب طرحها و برنامه های مختلف در دست اجرا می باشد که جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین نیز از خدمات بهره مند میگردند.

شرافتی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل علما و بزرگان اهل سنت اتباع و مهاجرین استان با این اداره کل، گفت: تمامی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی اتباع اهل سنت استان بایستی در چارچوب قوانین و مقررات و با هماهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه