Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@11:19:36 GMT

ترامپ: بی شک مایلم از جنگ با ایران بپرهیزم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۵۹۴

ترامپ: بی شک مایلم از جنگ با ایران بپرهیزم

خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری آمریکا با ادعای اینکه ایران احتمالاً مسئول حمله اخیر به تأسیسات نفتی عربستان است، از تمایل حتمی خود برای پرهیز از جنگ با ایران سخن گفت.

به گزارش الجزیره، «دونالد ترامپ» روز دوشنبه ادعا کرد که در مورد دست داشتن ایران در حمله اخیر به تأسیسات نفتی شرکت آرامکو در عربستان سعودی «اطلاعات زیادی در اختیار دارد»، اما می‌خواهد «بطور قطع و یقین» بفهمد که چه گروه یا کشوری عامل اصلی این حمله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا معتقد است ایران عامل این حمله بوده، ادعا کرد: «در حال حاضر اینگونه به نظر می‌رسد».

ترامپ در ادامه افزود: «با وجود تمام حرف‌های گفته شده، ما مطمئناً تمایل داریم که از جنگ [با ایران]بپرهیزیم. با آنکه بیش از هرکسی آمادگی داریم، اما نمی‌خواهم با هیچ طرفی وارد جنگ شوم».

ترامپ همچنین در یک پیام توئیتری نوشت: «حمله‌ای که به عربستان شد، به عربستان بود. به ما نبود. من نمیخواهم درگیر شوم. اما بعضی وقت‌ها مجبوریم. حالا ببینیم نتیجه تحقیقاتمان چه می‌شود. نگران جنگ نیستم. ما ارتش مجهزی داریم. کلی هم سلاح میفروشیم. شما (خطاب به شاهزاده بحرین) حالا قرار است کلی از ما سلاح بخرید، اینطور نیست؟».

گفتنی است که مقامات واشنگتن ایران را مسئول حمله‌های روز شنبه به تأسیسات نفتی عربستان می‌دانند؛ اتهامی که به شدت از سوی ایران رد شده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ جنگ با ایران تأسیسات نفتی شرکت آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت