Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@09:28:13 GMT

تاسیسات مهم‌تر و حساس‌تر رژیم سعودی هدف بعدی یمن

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۶۰۱۶

‍‍‍‍‍‍

جنبش انصارالله یمن هشدار داد، عملیات پهپادی خود علیه متجاوزان را گسترش خواهد داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: به رژیم سعودی توصیه می‌کنیم در رویکرد خود بازنگری کنند تا با کمترین زیان از این معرکه جان به در ببرد.

محمد البخیتی افزود: در صورت تداوم تجاوزگری رژیم سعودی، تاسیسات مهم‌تر و حساس‌تر رژیم سعودی را هدف قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن ادامه داد: در صورت توقف نکردن حملات ائتلاف سعودی به یمن، نه تنها حملات موشکی و پهپادی به مواضع متجاوزان متوقف نخواهد شد، بلکه نیرو‌های یمنی تا عمق خاک عربستان و حتی تا ریاض نیز پیشروی خواهند کرد.

البخیتی افزود: مقامات سعودی پیش از این همواره تلاش می‌کردند حملات یمنی‌ها را تکذیب کرده و آن را نفی کنند، اما این بار با انتشار تصاویر شهروندان عربستانی مجبور به اعتراف شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
او تأکید کرد: این قبیل عملیات تا زمانی که سعودی‌ها به حملات خود علیه مردم یمن و محاصره این کشور پاپان ندهند، ادامه خواهد داشت و اگر متجاوزان به یمن در پی پایان جنگ نباشند، پایان آن با نابودی رژیم سعودی همراه خواهد شد.

این عضو شورای سیاسی یمن همچنین تأکید کرد: عملیات یمنی‌ها بر اساس اصل دفاع از خویش صورت می‌گیرد و بنابراین کسی نباید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را سرزنش کند. سعودی‌ها مردم یمن را در محاصره قرار داده و زیرساخت‌های این کشور را نابوده کرده‌اند، اما اگر به حملات خود پایان ندهند، متحمل خسارت‌های اقتصادی وسیعی خواهند شد که می‌تواند اقتصاد عربستان را با فروپاشی مواجه کند.

منابع یمنی شنبه همین هفته، از حمله دقیق ۱۰ فروند پهپاد به دو پالایشگاه نفتی «بقیق» و «هجره خریص» شرکت «آرامکو» در منطقه «الشرقیه» عربستان خبر دادند، خبری که منجر به قطع بیش از پنج میلیون بشکه نفت عربستان و بالا رفتن قیمت طلای سیاه تا ۱۰ دلار در هر بشکه شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی تاسیسات نفتی آرامکو ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند

به گزارش ورزش سه، صندوق سرمایه گذاری عمومی در سال 2023 از باشگاه‌های لیگ روشن برای جذب گروهی از مهم‌ترین بازیکنان بین‌المللی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بنزما فرانسوی و ... حمایت کرد.

یک منبع به روزنامه سعودی الشرق الاوسط توضیح داد که کمیته جذب بازیکن در لیگ حرفه‌ای عربستان در دوره اخیر جلساتی را با باشگاه‌ها برگزار کرده است تا بازیکنانی را که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال این کشور منتقل شوند، مشخص کند.

این منبع در ادامه گفت پیش بینی می‌شود هفته آینده جلسه دیگری بین کمیته و باشگاه‌ها برگزار شود. برنامه برای حضور بازیکنان بزرگ بین‌المللی در راستای برنامه‌ توسعه مسابقات فوتبال در عربستان سعودی است تا لیگ این کشور به یکی از 10 لیگ مهم جهان تبدیل شود.

اما صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بر چه اساسی از باشگاه‌ها حمایت می‌کند؟ این منبع اشاره کرد که حمایت‌های صندوق از باشگاه‌ها با توجه به جایگاه آنها در جدول لیگ عربستان صورت می‌گیرد.

در واقع باشگاه‌هایی که موقعیت‌های بالاتری دارند (به عنوان مثال الهلال و النصر در فصل جاری)، ممکن است حمایت بیشتری دریافت کنند، و تیم مقابل تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر هستند، حمایت کمتری داشته باشند.

این استاندارد به منظور ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها برای ارائه بهترین سطوح و دستیابی به نتایج بهتر است که باعث افزایش قدرت و جذابیت مسابقات لیگ عربستان می‌شود.

انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد، اخیراً در اظهارات تلویزیونی تایید کرد که حمایتی که از باشگاه‌ها انجام می‌شود، به یک اندازه نیست. من اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظر کنم، اما باید جزئیات بیشتری در این زمینه به ما ارائه شود.

وی همچنین گفت: باید جدولی ارائه شود که نشان دهد هر باشگاه چه چیزی دریافت می‌کند، چون ممکن است خطایی رخ بدهد و از برخی باشگاه‌ها بیشتر از سایر باشگاه‌ها حمایت شود.

دیگر خبرها

  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری