Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صادق مهدیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت با بیان اینکه مانور پروژه مهر روز چهار شنبه ۲۷ شهریور ماه در تمام مدارس شهرستان تفت اجرا می‌شود، گفت: در پروژه مهر ۹۸ آمادگی مدارس را برای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در قالب ۶ کمیته کاری تحت پوشش قرار داده تا شرایط مناسب برای آغاز یک سال تحصیلی بانشاط در تفت فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف اجرای مانور را ارزیابی میزان آمادگی مدارس برای استقبال از دانش آموزان در ماه مهر و سنجش نقاط قوت و ضعف‌های پروژه مهر در مدارس عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت بیان کرد: در این مانور تیم کارشناسی و نظارت متشکل از نمایندگان کارگروه‌های ششگانه پروژه مهر شهرستان به مدارس شهرستان اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اقدامات آموزشی، توجیهی پیرامون پروژه مهر ۹۸ ویژه مدیران مدارس در تفت، ادامه داد: در این مانور کارشناسان چگونگی عملیاتی شدن اقدامات زیر مجموعه کارگروه‌های مختلف پروژه مهر را در مدارس مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مهدیان از پروژه مهر به عنوان نماد برنامه ریزی و بهره وری در عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد و یادآور شد: مهترین معیار سنجش کمی و کیفی این مانور، انجام شاخص‌ها و برنامه‌های تدوین شده پروژه مهر ۹۸ در مدارس شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت ادامه داد: این مانور روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در تمامی مدارس شهرستان اجرائی می‌شود تا مدیران مدارس پس از اعلام نظر کارشناسان نسبت به رفع کاستی‌ها و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در زمینه بازگشایی مدارس اقدام کنند.

مهدیان گفت:  از جمعیت ۴۳ هزار نفری تفت پنج هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ی

مانور پروژه مهر در تمام مدارس شهرستان تفت برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد