Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت یکی از پیمانکاران ورزشگاه آزادی خبر داد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ شب گذشته یک پسر بچه هشت ساله در حاشیه بازی تیمهای فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در استادیوم آزادی فوت کرد.

ظاهراً این کودک بر اثر تماس با داربست پشت گیت استادیوم دچار برق‌گرفتگی شده و جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره تحقیقات پلیسی در رابطه با این ماجرا گفت: پس از وقوع حادثه شب گذشته در ورزشگاه آزادی با حضور ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت، تحقیقات اولیه تحت نظارت مقام محترم قضایی آغاز شد.

وی تصریح کرد: با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست پس از این حادثه دستگیر شد که در کلانتری بازداشت است. 

به گفته این مقام انتظامی تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی دیگر در جریان است.

درگذشت پسر بچه 8 ساله پس از دیدار پرسپولیس - نفت آبادانزادمهر: پرسپولیس نان تجربه‌اش را خورد و دستش را برای استقلال «رو» نکرد/ دربی مساوی می‌شود

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی