Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته در جریان بازی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی، یک تماشاچی هشت ساله به علت آنچه برق‌گرفتگی اعلام شد جان باخت. تاریخ انتشار: 09:32 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۳۰۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،شب گذشته در جریان بازی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی، یک تماشاچی هشت ساله به علت آنچه برق‌گرفتگی اعلام شد جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصویر عماد فردی که گفته می شود دیروز فوت کرده را در ادامه می بینید:

سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به حادثه شب گذشته در ورزشگاه آزادی گفت: بعد از این حادثه با حضور ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان و تیم تشخیص هویت، تحقیقات اولیه تحت نظارت مقام قضایی آغاز شد.

وی ادامه داد: با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست پس از این حادثه دستگیر شد که در کلانتری بازداشت است.

ظهیری افزود: تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی دیگر در جریان می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان برق گرفتگی آزادی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا، ظهر امروز شنبه، در محور نیزار قم به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه بر اثر این حادثه «حمید نیکویی»، پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات، جان خود را از دست داد.

عضویت در هیأت مدیره مؤسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

حسین محمودی فر در پیامی درگذشت حمیدنیکویی خبرنگار پیشکسوت و نماینده روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات را به خانواده ایشان وجامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی تسلیت گفت.

کد خبر 6096690

دیگر خبرها

  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رییسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • شاهد تقابل جریان شرافت و شرارت در غرب هستیم
  • در غرب شاهد تقابل جریان شرافت با شرارت هستیم
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت