Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای است که هرگز عناوین پرطرفدار خود را کنار نمی‌گذارد و همواره سعی دارد با عرضه نسخه جدید طرفداران بازی‌های خود را بیش از پیش افزایش دهد. یکی از مجموعه‌های پرطرفدار این شرکت سری بازی Watch Dogs بوده که داستان آن با محوریت هک و سرقت اطلاعات ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یوبیسافت چند ماه پیش اعلام کرد که در حال توسعه نسخه جدید این مجموعه بوده و این عنوان در سال آینده وارد بازار خواهد شد.

یکی از قابلیت‌های بسیار برجسته در این نسخه از بازی Watch Dogs که Watch Dogs: Legion نام دارد، قابلیت استفاده از شخصیت‌های مختلف حین اجرای بازی است که کمتر عنوانی این امکان رابه گیمر می‌دهد، همین امر سبب شده است که بسیاری از گیمر‌ها بر این باور باشند که بازی مذکور ارزش چندین بار بازی کردن را دارد و می‎‌توانند در هر بار بازی از یک شخصیت جدید استفاده کنند.

اما به تازگی مدیر هنری این بازی در شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرد که این بازی در هر مرحله قابلیت جا‌به‌جایی کاراکترها را دارد؛ به این ترتیب گیمر می‌تواند در هر مرحله از بازی شخصیت مورد استفاده خود را تغییر دهد و شخصیتی جدید را انتخاب کند، اما با تغییر شخصیت، موقعیتی که گیمر برای ورود به مرحله باید به آنجا برود نیز تغییر خواهد کرد. جاش کوک در این باره گفت: "هدف یوبیسافت از این قابلیت، درگیری بیشتر کردن گیمر با بازی است و یوبیسافت امیدوار است از این طریق گیمر‌ها وقت بیشتری را برای عنوان تازه تولید این شرکت بگذارد."

بیشتر بخوانید: آمریکا، بالاترین سهم خرید کنسول PS4 را دارد

بازی Watch Dogs: Legion قرار است در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

وجود شخصیت‌های مختلف در بازی Watch Dogs: Legion

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • شمش خم کن چیست؟
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز