Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: در مجموع حدود یک هزار و ۳۰۰ کودک از ۶ ماه تا ۶ سال تحت پوشش این ۱۸ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی بروجرد قرار دارند.

کرم رضا پیردایه افزود: هم اکنون ۱۰ مهد کودک شهری و هشت روستا مهد در شهرستان بروجرد فعال هستند و برای سال جاری نیز تعداد پنج مهد کودک شامل سه مهد کودک روستایی و یک مهد کودک شهری و همچنین یک مهدکودک در بخش اشترینان در دست ساخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: متقاضیان راه اندازی مهد کودک با مراجعه به بهزیستی و طی کردن مراحل اداری و قانونی و گذراندن دوره های کوتاه مدت ویژه مدیران و مربیان می توانند مجوز مهد کودک بگیرند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: پذیرش برای صدور مجوز مهد کودک در بروجرد نامحدود است و کسانی که فارغ التحصیل رشته های علوم اجتماعی و روانشناسی و علوم تربیتی هستند می تواند متقاضی برای گرفتن مجوز مهد کودک باشند.

پیردایه بیان کرد: تمامی مهدکودک های شهری در بروجرد، مجهز به دوربین مداربسته هستند اما در مورد مهدهای روستایی سخت گیری های کمتری اعمال می شود.

وی اضافه کرد: تمامی مربیان مهد کودک ها دارای مدرک تحصیلی مرتبط با کودک اعم از کودک یاری، روانشناسی و علوم تربیتی در سطح کاردانی، کارشناسی و بعضی کارشناسی ارشد هستند که تحت آموزش های لازم قرار می گیرند.

انتهای پیام/د

۱۸ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی در بروجرد فعالیت می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اخبار استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم